שנאה אלימה אינה עיקרה

שנאה אלימה אינה עיקרה

גזענות, אלימות והתעללות אינן חלק מחזון הציונות או הוראות קדושות ביהדות.

מי שפועל בכוחנות ורשעות במקום לסור מרע, להמנע מהרשעה סידרתית בערכאה ולבקש שלום והסדרה, לא מבין דבר בתורה גם אם הוא מתחזה ליהודי עם כיפה נאה ואקדח גדול בחגורה.

ציטוט:

בכירים בישראל ובארה”ב: הסנקציות האמריקאיות מושפעות מהתנהלות בן גביר וסמוטריץ’.

מקור ישראלי אמר ל”הארץ” כי בכמה מהשיחות בבית הלבן צוינו מפורשות שמותיהם של שני השרים, וכי האמריקאים סבורים שהם מגבים ישראלים המעורבים באלימות נגד פלסטינים. הממשל בוחן הטלת סנקציות על שתי יחידות הקשורות למשטרה.

ציטוט:

ראוי לשים לב לפרקים הקודמים. אלימות נגד פלסטינים מצד פעילי ימין, לעיתים תוך עצימת עין מצד החיילים, לא התחילה רק בשנה האחרונה. אז מה גרם לאמריקנים לנקוט צעד שלא קרה באף ממשלה אחרת, ולהטיל סנקציות על פעילי ימין ועל גדוד נצח יהודה?

הממשל בארצות הברית מוטרד מהעובדה שפשיעה לאומנית כמעט איננה מפוענחת על ידי הרשויות. מחוז ש”י, בהנחיית השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, כמעט לא חוקר אלימות נגד פלסטינים, ונערי גבעות זוכים לרוח גבית מחברים בממשלה ובקואליציה.

רק בשבוע האחרון, תועדו חיילים לצד רעולי פנים מציתים רכב פלסטיני, ובתקרית אחרת נורו שני פלסטינים למוות לאחר שכוח צבאי הפריד בין מתנחלים לפלסטינים (בכל התקריות האחרונות לא מדובר בלוחמים מגדוד נצח יהודה).

ציטוט:

גנץ במתקפה על בן גביר: “שרים שפוגעים בביטחון המדינה – לא צריכים לשבת בקבינט”
יומיים אחרי התקיפה באיראן שיוחסה לישראל וציוץ ה”דרדל’ה” של בן גביר בעקבותיה, גנץ תקף את השר לביטחון לאומי: “מצופה מהמנהיגות שתתעלה לגודל השעה” • על הלחימה בצפון אמר: “נפעל להחזיר את התושבים לפני פתיחת שנת הלימודים”.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, יש בהנהלה אנשים אחראיים שחושבים על טובת המדינה ולעומתם הנאשם הביא לשם פושעים שבעיקר רוצים לעורר מהומה ולקבל תשומת לב מהפרהסיה, ללא קשר לחזון האומה, לטובתה, לתורתה או לדרכה.

לא כדאי שעברייניים סידרתיים יסבכו את כל המדינה בפשע. לפיכך, אולי עדיפה לנו הנהגה ישרה והגונה שכן פועלת להגשים את חזון המדינה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאןמי. קישור למאמר בשם- התרסה ופשע גוררים הענשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן