מזהים סימנים ציוניים מעודדים

מזהים סימנים ציוניים מעודדים

בדרך כלל פוליטיקאים מקצועיים בוחרים בקפידה את המילים שהם מפריחים ברבים.

כנראה שהדבר נעשה מתוך הבנה שצריך להיות זהירים, מאוזנים, שקולים ולא ברורים כדי שלהכחשות עתידיות יהיו צידוקים מעורפלים. למעשה, ראש הכנופייה מתמחה בהשמעת דבר והיפוכו, ובצורה כזו תמיד יש לו הוכחה לצידקתו.

הנה למשל, פעם הנאשם התרוצץ בעולם וסיפר לכולם שהוא לכאורה תומך בהסדר שתי מדינות לשני עמים, ושבכוונתו להגשים את חזון המייסדים, אבל משום מה עד עתה זה לא קרה.

תקופה קצרה לאחר ההצגה שזכתה להערכה הנוכל הכזבני שינה את תוכן ההצהרה ואמר שבחירה בו תבטיח שלא יתגשם חזון המדינה לשלום והסדרה. הסתה לחרדה וטינה עובדת נפלא, ושוב האומה רומתה.

בקיצור, היום יש הקלטות שבהן הפושע הזגזגן אומר כן וגם כאלה שבהן הוא אומר לא, וזה מינהגו וטיבעו. מי יודע? אולי בגלל זה קצת קשה להאמין לו.

קצינים בכירים הם בדרך כלל אנשים אמיצים, אחראיים, שקולים, נבונים וישרים. מסיבה זו, קצת קשה להם המעבר מעולם צבאי, שהוא מסודר ומאורגן, שבו הוראות מבוצעות על ידי הפקודים והשותפים פועלים כצוות מגובש כנגד איומים חיצוניים, לתוך ביצה עכורה ושורצת תנינים, נחשים וכל מיני דברים חלקלקים וארסיים.

האלוף גולן איננו פוליטיקאי מקצועי, ובזירה הציבורית זה קצת בעייתי. האיש נראה ישר, אמין, הגון וגלוי כשהוא מדבר באופן פומבי, והתופעה הזו די חריגה ומשונה שכן רוב חברי הכנופייה מכזבים באופן שיגרתי לעם הישראלי.

ציטוט:

יאיר גולן: “המחדלים של נתניהו יותר חמורים מאשר יחידה כזו או אחרת בצה”ל”

חבר הכנסת לשעבר התייחס לפרסום על הסנקציות הצפויות על נצח יהודה, והאשים את רה”מ. “במקום לטפל בעניין הזה עם האמריקאים הוא מעדיף להתחנף לבייס”, אמר בראיון ל-103FM. על עסקת חטופים: “לנתניהו אין אינטרס. הוא מבין שזה יביא לסיום המלחמה וכנראה יפרק את הממשלה”

ציטוט:

בפעם הראשונה בהיסטוריה: ארה”ב צפויה להודיע על סנקציות נגד יחידה בצה”ל

שר החוץ האמריקני צפוי להודיע בימים הקרובים על סנקציות נגד גדוד “נצח יהודה”, על רקע הפרת זכויות אדם של פלסטינים בגדה המערבית. בין היתר יאסרו להעביר לגדוד סיוע צבאי אמריקני, וימנעו מחייליו וקציניו לקחת חלק באימונים עם צבא ארה”ב.

ציטוט:

סגן הרמטכ”ל: “מפחיד לזהות בקרבנו תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו בגרמניה לפני 80-70 שנה”
סגן הרמטכ”ל אלוף יאיר גולן נאם בטקס יום השואה בתל יצחק והזהיר מפני תהליכים שהתרחשו בשואה שמתקיימים גם בשנת 2016: “אין יותר קל ופשוט מהתבהמות והתחסדות. יש לעשות חשבון נפש”.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? האלוף גולן נראה כמו אדם אמיץ, נחוש וישר. התהליכים המסוכנים והגזעניים מהם הזהיר הפכו למציאות מפחידה, ואמריקה נחלצה לעזרה.

למרבה הצער, לעומתו של יאיר הפושע הסידרתי, זה הנאשם הפלילי שגם אחראי לאסון נוראי, גורם למדינה נזק לאומי וביטחוני לצורך אישי, וזאת כנראה במטרה לחמוק מהרשעה וישיבה בתא אפלולי במתקן כליאה ציבורי.

יש הבדל מהותי בין מי שכנראה ישקם את המחנה הציוני הישראלי לבין הפושע הסידרתי שמסובך עד צוואר באופן משפטי ואחראי לאסון לאומי נוראי.

האחרון היה סוחר רהיטים רהוט שמכר ריהוט ושידר אמינות עד שהסתבך עד צוואר בגלל עבריינות, והראשון הוא קצין קרבי נועז, ישר ואמיתי, גם אם זה לא נשמע טוב בציבורי.

טוב מאוד שתבוא תקומה למחנה הציוני. יהייה בזה צדק היסטורי. סך הכל, הפושע הסידרתי עשה מאמצים גדולים לא רק להסית כנגד משחרר הבירה באופן ארסי וזדוני אלא גם להעלים את המפלגה שיסדה את המדינה באופן סופי.

הפושע הנכלולי יורד מהבמה לאחר שגרם לאומה נזק נוראי. לעומתו, המחנה הציוני יקום לתחייה ואולי נשוב לחזון המקורי, זה שאינו גזעני, סרבני ולוחמני אלא דמוקרטי ושוחר הסדר אזורי.

קישור למאמר בוואלה.קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- התרסה ופשע גוררים הענשה. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “מזהים סימנים ציוניים מעודדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן