מילה טובה לקצונה הבכירה

מילה טובה לקצונה הבכירה

נראה שהמחנה הציוני קצת מתאושש לאחר שנעשה לו נזק רציני. הסתה נוראה לשנאה פעם גרמה לרצח נורא של מנהיג המפלגה ששיחרר את הבירה ומאז הפשע הקבוצה לא ממש התאוששה בגלל המשך השמצה נגדה.

ציטוט:

יאיר גולן צפוי להתמודד על ראשות העבודה: “נאחד את כל המחנה תחת מותג חדש”
חבר הכנסת לשעבר, שהיה חלק מהמחנה הדמוקרטי ומרצ והפך לדמות פופולרית בשמאל בעקבות אירועי 7 באוקטובר, צפוי לרוץ לבחירות במפלגה בתקווה למלא את מקומה של מיכאלי הפורשת. בסביבתו אמרו: “הציב לעצמו מטרה לפרק את הממשלה הכי מהר שאפשר, ולאחד את מחנה השמאל”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? אם המפלגה שהקימה את המדינה תחזיר עטרה ליושנה זה יהייה נפלא. סך הכל, האומה מאוד סבלה בזמן שילטון הכנופייה עם כיתבי האשמה ונגרם לנו אסון נורא.

יצירת גוש ציוני משמעותי תבטיח שיש מספיק כוח פוליטי להדיח את הנאשם הפלילי. טוב שיש הסכמה והבנה שאחרי הסתה איומה שהובילה לרצח מזעזע יש חובה לעבוד כקבוצה מגובשת ונחושה.

בפעם שעברה, יושבת ראש המפלגה לא השכילה להבין שאחדות משדרת תיקווה, והתוצאה לסרבנותה לחבירה הייתה נוראה, שכן פושע סידרתי התמנה לנהל את המדינה והתחוללה שואה קטנה.

בדרך כלל קצינים בכירים הם אנשים אחראיים והגונים. טוב שאחרי השתלטות פושעים, חוטאים ועבריינים שגרמו נזקים עצומים את עינייני המדינה ינהלו מנהלים ראויים, שהוכיחו עצמם כשקולים, נבונים, ישרים ורציניים.

הבעייה הכי נפוצה עם אנשי צבא שמחליפים קריירה היא שהם לא ממש מבינים איך מתנהלת הפוליטיקה החלקלקה. יאיר מגיע לזירה עם יושרה, נחישות ותעוזה, אבל הוא לא איש מכירות שמתמחה בהפרחת כזבים מרהיבים לפרהסיה.

מסיבה זו, לציבור אולי יהייה קצת קשה להתרגל לפוליטיקאי מזן אחר, כזה שמדבר ביושר ולא כמו איזה שחקן במחזה. מה לעשות. ככה זה. כאמור, קצינים בכירים הם אנשים מאוד מוכשרים ולכן כנראה שלא יקח הרבה זמן עד שגולן ילמד לדבר לא רק לחיילים קרביים וקשוחים אלא גם לאזרחיות מודאגות ותושבים עצבניים.

סך הכל, גם בני ורבין באו מהצבא ועברו את הטירונות הפוליטית עם קצת קשיים אבל די בהצלחה, ולכן אין שום סיבה להניח שיאיר לא יעשה עבודה טובה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- מזהים סימנים ציוניים מעודדים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן