חבלה יזומה מפריעה לעיסקה

חבלה יזומה מפריעה לעיסקה

סביר שהכזבן הנכלולי, שהוא גם נאשם פלילי ועבריין סידרתי, יספר שהדיווחים בעיתונים לא משקפים את הדברים באופן מציאותי. למרבה הצער, אי אפשר להאמין לסיפורים של הפושע בגלל מינהגו לשקר באופן תמידי לצורך אנוכי.

חוץ מזה, את אותם דברים גם אמר נשיא ארצות הברית, והוא דמוקרט ציוני שאינו מסובך עד צוואר באופן משפטי או חלילה חשוד כבוגד בשבועת הנאמנות או בחזון הלאומי של העם היהודי.

למעשה, כבוד הנשיא מחבק את המשפחות, שולח לנו תקציבים ואמצעים, ומנסה לנחם את הילדות והילדים ברוב חמלה ורחמים אנושיים בעוד שראש הכנופייה המקומית מתחמק, מאשים ומשמיע תירוצים.

ציטוט:

יועץ ראש ממשלת קטאר בריאיון ל”הארץ”: “בכל פעם שהתקרבנו לעסקה נעשתה חבלה”

נתניהו מעדיף מלחמה על פני עסקה, כניסה לרפיח תסכן את החטופים וישראל הפכה את קטאר לשעיר לעזאזל משיקולים פוליטיים.

עד כאן ציטוט.

כאמור, הנאשם בטח יספר איזה סיפור או יפריח סיחרור, אבל במבחן התוצאה עדיין לא הגיע ניצחון או שיחרור, והכשל הזה די ברור.

ראש הכנופייה העבריינית אישר להעביר המון ממון לכנופיית טרור רצחנית, לא התייחס לשלל מיכתבי אזהרה והתרעות מראשי מערכת הביטחון כולה, ובמשמרת שלו התרחש אסון לאומי נורא.

עד היום, עברה חצי שנה של לוחמה עצימה, ועדיין יש חטופות וחטופים בעזה. כל ניסיונות התיווך עד עתה נכשלו, והשליחים המתוסכלים כבר גילו לציבור שאומנם שולחים אותם לדבר, אבל לסגור עסקה אסור.

לנוכח כל האמור, סביר שהדיווח מדוייק רק לא ממש ברור מדוע הפושע המסוכן עדיין לא מורשע וסגור.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה ולכן קצת קשה להאמין לה. במציאות הפושע טרם הורשע רק מסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה ובאחריות לאסון לאומי נורא.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- בגידה בעבור עמלה? קישור למאמר בשם- העבריין הצית מסך עשן? קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן