הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר

הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר

המשפחה שהסתבכה עד צוואר בערכאה נוהגת להגיש תביעות דיבה כנגד מי שחלילה מעליב אותה.
העיתון האיטלקי קוריירה דה לה סרה ועוד כלי תקשורות פירסמו סיפור נורא, שאם הוא במקרה אמיתי הרי שהדבר מזעזע, שכן נאמר בו שהנאשם בפלילים קיבל מיליונים רבים מגורמים זרים לצרכים פוליטיים.

ציטוט:

תרגום חופשי בגוגל מאיטלקית לעברית:

״יגאל כרמון, יועצו לשעבר של רבין, משיק מחדש באינטרנט ובטלוויזיה מסמכים על סיוע מיליונרים לכאורה לשניים ממערכות הבחירות של ראש הממשלה. המקור: סוכני ריגול אמריקאים לשעבר שגויסו על ידי איחוד האמירויות הערביות.

מידע על זרימות הכסף לכאורה ששמרה קטאר לבנימין נתניהו כבר הסתובב בצורה מעט חשאית. אולם לאחר ה-7 באוקטובר הם מקבלים רלוונטיות אחרת והוספה של פרטים מדויקים יותר ויותר רק מגבירה את הלחץ על ראש ממשלת ישראל. “הסיפור הזה מתחיל להפוך לסערה פוליטית”, אומר יגאל כרמון, לשעבר יועץ המלחמה בטרור של ראשי הממשלה יצחק רבין ויצחק שמיר. “זה עלול להוביל לנפילת נתניהו”.

כרמון הוא אלוף משנה בדימוס מאמ״ן, שירות הביון הצבאי של ישראל. הוא הקים ומוביל את המכון לחקר המדיה של המזרח התיכון (Memri), צוות חשיבה פרטי לאיסוף וניתוח מידע ממקורות פתוחים, הנסמך במועצת היועצים שלו דמויות כמו מנהלי ה-CIA לשעבר ג’יימס ווסלי ומייקל היידן, לשעבר. ראש הממשלה אהוד ברק, מנהיג ספרד לשעבר חוסה מריה אזנר והמנהל לשעבר של הסוכנות האמריקאית לביטחון לאומי, הגנרל קית’ אלכסנדר.

כרמון פירסם אמש באתר ממרי מסמך בעל תוכן פוליטי נפיץ, שעליו נדון גם ברשת הטלוויזיה הישראלית ערוץ 12. נראה שסדרת מסמכים פנימיים של ממשלת קטאר, שנפרצה על ידי ארגון במימון איחוד האמירויות הערביות. לציין כי הרשויות בדוחא ארגנו בשנים האחרונות העברה לכאורה של עשרות מיליוני דולרים עבור מערכות הבחירות של נתניהו. הכסף, לפי ההאשמות ששיחזר ממרי, היה מוכן עבור ראש ממשלת ישראל בחשאי ובמזומן. כרמון אומר: “נתניהו הוא משתף פעולה, אסיר, בן ערובה שלא יכול לבקר את קטאר: האמירות תגיב”.

ציטוט:

במשך שנים נתניהו חיזק את חמאס. עכשיו זה התפוצץ לכולנו בפרצוף.

כדי לפגוע באבו מאזן, במשך השנים חמאס שודרג ממעמד של ארגון טרור לגוף שמנהלים איתו משא ומתן עקיף ● בחסות המדיניות הזו בלון חמאס הלך והתעצם עד שהתפוצץ לכולנו בפרצוף ב”שבת פרל הארבור” ● את מחיר המחדל הזה שילמו בחייהם הישראלים שנרצחו ונחטפו.

עד כאן ציטוט.

למרבה הפלא, אפילו שהדיווחים המטרידים פורסמו ברבים, עדיין לא הגיעו תלונות נירגזות וזועמות למערכות העיתונים, וזה מעלה הירהורים נוגים. יש חשד לבגידה בביטחון המדינה, מהנאשם לא הגיעה תביעת דיבה ואין לדיווח בדיקה? למה?

האם יתכן שהפירסומים חלילה נכונים ומבוססים ובגלל זה העבריין הסידרתי לא תובע את עלבונו בטענה שהדיווחים שיקריים או לא מבוססים? סך הכל, אם העיתונים פירסמו כזבים מזיקים כנגד פושע שנוהג לתבוע דיבה באופן תדיר כדי להפחיד יריבים והוא לפתע שותק, אולי צריך לחשוב מה יכולה להיות הסיבה לדברים.

קישור לידיעה ברוטרנט. קישור למאמר בשם- לתת אימון באדם הגון. קישור למאמר בשם- .פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

19 thoughts on “הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן