עבריין גזען בשירות פושע מסוכן

עבריין גזען בשירות פושע מסוכן

פרט לרשעות, רצון להפגין כוחנות ונטייה פסולה לגזענות, אין באמת סיבה להגביל את ערביי ישראל שעד כה לא נהגו באלימות או בחוסר אחריות.

מצד שני, הפושע שהנאשם בשלל תיקים פלילים מינה לפקד על המשטרה בתיקווה להמלט מהרשעה נורא רוצה עימות. סך הכל, התפרעויות אלימות, הרסניות ומזיקות מאוד יעזרו לעבריינים בכנופייה מסיבות פוליטיות,ואנוכיות, והם כנראה יספרו שבגלל זה לכאורה חייבים להנציח מלחמות ולהרבות בקורבנות.

במציאות, חזון המדינה הוא לביטחון, שיוויון והסדרה, והכנופיה בוגדת במצעה הרשמי של המדינה תוך כדי טיפוח שנאה וחרדה, ליבוי שנאה, חרדה ומדון, וזו גישה מסוכנת, פסולה ושגוייה שסתם מובילה לסכנה גדולה..

ציטוט:

בכירים במשטרה מזהירים: דרישת בן גביר להגבלות בהר הבית עלולה לגרום להתלקחות בערים המעורבות.

בשבוע הבא תתקבל החלטה אם להטיל מגבלות כלשהן על מוסלמים אזרחי ישראל במהלך החודש הקדוש. קצין בכיר לכאן חדשות: “צריך לקבל החלטות באחריות, בפרט בימי מלחמה”

קצינים בכירים במשטרה אמרו היום (רביעי) כי היענות לדרישות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בעניין הגבלת מתפללים בהר הבית במהלך חודש רמדאן עלולה לגרום להתלקחות לא רק בירושלים, אלא גם בערים המעורבות. בשבוע הבא תתקבל החלטה האם להטיל מגבלות כלשהן על ערבים אזרחי ישראל. 

עד כאן ציטוט.

חשוב לזכור שהפושע המורשע חילק המון נשקים לחברים, ולכן יתכן שחלילה יש כוונה להבעיר את השטח בכוונה, ואז לשלוח אותם לערים מעורבות כדי להפיל קורבנות ולהטיל אימה.

טוב מאוד שגורמי הביטחון האחראיים דאגו לפרסם את אזהרתם ברבים. בצורה זו, אם חלילה יוחלט להטיל איסורים, מיגבלות ויותר מידי חסימות, לכל העולם ולרעייתו יהייה לגמרי ברור מי אשם במאורעות.

סביר שמהומות בירושלים בקלות רבה יבעירו את כל המוסלמים בסביבה. למרבה החרדה, יכול להיות שזה בדיוק מה שהכנופייה העבריינית רוצה, שהרי זה יתן לה הזדמנות להתמם ולנסות לספר שסתם מאשימים אותם ללא סיבה בעוד שהזועמים הכועסים הם בקבוצה השנייה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת למאמר יצרה מכונה נטולת דיעה. במציאות, הפושע המורשע רק מסתובב עם אקדח אחד בחגורה.

קישוןר למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- האחראים מחפשים אשמים. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “עבריין גזען בשירות פושע מסוכן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן