האחראים מחפשים אשמים

האחראים מחפשים אשמים

כידוע למי שיודעת ויודע, הנאשם הפלילי, שהוא גם כזבן נכלולי ועבריין סידרתי, התעלם ממיכתבי אזהרה ששלח אליו הצבא וגם מהתרעות שהגיעו אליו משר הביטחון שהוא עצמו מינה.

בגלל המחדל המזעזע התרחש אסון מזוויע שכמותו עוד לא היה במדינה, וגם פרצה מלחמה כואבת, עצובה ויקרה שטרם תמה או השיגה את מטרותיה.

למרבה הבושה, ראש המערכת לא סר מרע, לא עשה טוב וגם העביר לטרוריסטים רצחניים המון מזומנים במיזוודה. למעשה, העבריין הסידרתי הסתבך עד צוואר בפלילים וזומן כנאשם לערכאה. כתוצאה מהבגידה בשבועת האמונים שניתנה במליאה וגם בהוראה הקדושה מהתורה בא לאומה שלכאורה נבחרה נזק איום ונורא.

במקום לקחת אחריות על הכשלים והחטאים הרבים, הנאשם בפלילים מנסה לספר שהוא לכאורה כלל לא היה בעיניינים, הוא כביכול לא ידע, לא שמע מאומה, לא עיין במכתבי האזהרה, ומאז האסון שאירע הוא מתאמץ לגלגל אחריות על הצבא, ממש כמו שגולדה פעם ניסתה, נכשלה, הודחה והלכה הבייתה.

ועדת החקירה לאסון השבת השחורה בוודאי תבחון את מיכתבי האזהרה שהעביר לראש הכנופיה אגף המודיעין בצבא. זה קרה יותר מפעם יחידה, וסביר שיש העתק במגרה שיכול לשמש כראייה מרשיעה.

שר הביטחון המתוסכל הכריז בציבורי שיש סכנה למדינה בגלל ניסיון מהפכה חוקתית שנועד לרמוס את הדמוקרטיה ולטהר נאשם עם שלל כיתבי אשמה, אבל במקום להתייחס לבעייה הפושע התעצבן על החוצפה וניסה לפטר את הקצין האחראי שפעל לטובת שלומה וביטחונה של המדינה.

הדבר שמתואר למעלה גרם למהומה אזרחית רחבה, וראש הכנופייה האמיץ מייד נבהל וחזר בו מהכוונה לפעול בצורה רודנית, כוחנית ואטומה, שעוד יותר תסכן את האומה.

בקיצור, בשלב זה כבר לגמרי ברור לציבור מי העביר כסף לטרוריסטים מתוך מחשבה שגוייה שזה ימנע סכנה. בנוסף, גם ידוע מי ניסה לפטר את שר הביטחון שהתריע מפני הסכנה, ומי ציפצף על התרעות שהגיעו בכתב מהצבא.

ללא קשר לכל מה שכבר גלוי וידוע בוודאות, הפושע הסידרתי המבועת עדיין מתאמץ לברוח מאחריות. נו טוב, כנראה שהוא מפחד מהדחה, הרשעה וישיבה בתא. למעשה, מעשיו האחרונים מעידים על אובדן עשתונות וירי חסר אבחנה לכל הכיוונים.

כאשר מושמעים לציבור שקרים גסים, בוטים ומוטים, שנאמרים בפרהסיה בפני צופות וצופים לצרכים פוליטיים, הדבר נחשב להלבנת פנים ברבים.

אצל היהודים שכן מאמינים בשמירה על הכללים ובמדינה, דברים פסולים ומרושעים מסוג זה אינם ממש חוקיים, ולפעמים באים עונשים לכאלה מישגים מרושעים וזדוניים.

ממש כמו גדי ובני, גם ישראל זיו נראה כמו קצין אחראי, נבון, מנוסה, אמיץ, הגון, ישר וציוני. לא בטוח שכדאי לעבריינים סידרתיים להציק לו בשקרים לא מבוססים לצרכים פוליטיים שכן הוא לא יפחד לעמוד מול המתקפה ללא מורא, ולזדים יבואו כישלון, צער, בושה וחרטה.

ציטוט:

ישראל זיו מאיים על ערוץ 14: שיקרו שאמרתי שהרמטכ”ל הסתיר התרעה חמורה ב-7 באוקטובר.
במהלך התכנית “ריקלין ושות'” בערוץ, אמרה עו”ד ימית ינאי מלול כי 1,000 מחבלי נוחבה החליפו לסים ישראלי ב-7 באוקטובר בחצות, וכי האלוף במיל’ אישר כי הלוי ידע ולא דיווח לדרג המדיני. בתגובה מאיים זיו בתביעה: “פרסום שאינו אמת, המסתמך על אמירה שלא נאמרה”.

עד כאן ציטוט.

למרבה הצער, הכנופייה העבריינית, הפושע שבראשה ועימם הרבה שופרות צעקניים שבמודע תומכים בנוכלים שמסובכים בפלילים, כולם עוסקים בניסיונות נואשים להאשים אחרים.

כמובן, הבעייה היחידה עם המזימה הניפלאה היא שהמנהלים הם בעצם הממונים שמופקדים על ניהולה התקין של מדינת היהודים, והם נשבעו אמונים. בשלב זה, הציבור כבר יודע שהיו כשלים מזעזעים, וברור לו מי הם העבריינים האחראים שלא מנעו את הדברים.

הניסיון הנואל להאשים, להכפיש, להשמיץ ולזרוק אחריות על אחרים כנראה יתפוצף לפושעים בפנים.

לא כדאי לעבריינים, חוטאים, ביריונים, נאשמים בפלילים, רשעים וזדים לבדוק את יכולתם של קצינים ישראליים קשוחים, עמידים, אמיצים ונחושים. מצד שני, אם בא להם לעשות זאת על אף הסיכונים הם מוזמנים.

ברוך השם, בירושלים יש שופטות ושופטים, והם ישמחו לעיין במסמכים קבילים ולהשוותם לכזבים זדוניים שהופצו ברבים.

הערה אחרונה: את האיור המזוייף וההזוי שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהוא בעצם רק מכונה חסרת דיעה משל עצמה. במציאות, מי שמנסה להציג עצמו כמלאך מושיע וכשר הוא בעצם פושע שמסובך עד צוואר בפלילים שכרגע נשפט וכנראה יאסר.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “האחראים מחפשים אשמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן