האיסלאם הקיצוני הוא איום רצחני

האיסלאם הקיצוני הוא איום רצחני

האיסלאם הקיצוני מהווה סיכון משמעותי לשלום העולמי, וזאת מחמת היותו אלים ורצחני.

בשבת השחורה קיבלנו תיזכורת מאוד מרה למה קורה כאשר יש הפרה בוטה של החוקים הכי בסיסיים של החברה. הסתה מתמידה לשנאה ואלימות יכולה להפוך אדם לחיה רעה, וזה בדיוק מה שקרה.

הכוונה בהתקפה הנוראה לא הייתה לחסל את המדינה אלא להטיל מורא, להפגין רצחנות מזוויעה ולהביע התרסה חצופה כנגד חוקיה הכי בסיסיים של החברה.

בארץ ובעולם עוד לא שככו גלי התדהמה והזעזוע, וכבר מגיעה הדגמה נוספת לאופייה וטיבה של תרבות רעה.
מה אפשר לומר? כנראה שהעולם החופשי קצת יבהל ויבין שאין ברירה אלא לטפל באיסלאם הקיצוני מחמת היותו מזיק, רצחני, שתלטני ולא אנושי.

ציטוט:

הטליבאן מחזיר את ההוצאות להורג באצטדיונים.
בפעם השלישית ב-5 ימים: הארגון האיסלאמיסטי ששולט באפגניסטן כינס אלפי צופים באצטדיון כדי לצפות בקרובי משפחתו של נרצח יורים למוות באיש שהורשע ברציחתו. הוצאות להורג כאלה, כמו גם טקסי סקילה ומלקות, נהג הטליבאן לערוך בשנות ה-90, וכשחזר לשלטון ב-2021 הבטיח: “הפעם נתנהג אחרת”

עד כאן ציטוט.

בקיצור, האירועים המזוויעים שארעו במשמרת של הנאשם בפלילים הם בעצם ביטוי לדרך חיים אצל האיסלמיסטים הקיצונים. למעשה, גישה רצחנית ואלימה מובילה למעשי פשע בכל מקום בו אין אמונה בקדושת החיים, וזו בעייה.

לאור המאורעות האפלים והקודרים מאוד יתכן שהעולם התרבותי יבין קצת יותר טוב את העימות המקומי, ואולי גם יפעל בנחישות כדי לוודא שהאיסלאם הרצחני לא יהפוך עצמו לסיכון משמעותי.

כמובן שעדיף לפתור סיכסוכים בעזרת דיונים סובלניים, אבל למרבה הצער קיצונים עברייניים ורצחניים לא מכבדים חוקים או הסכמים, אולי משום שאין להם אלוהים.

הערה אחרונה: את האיור המזוייף שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא מכונה. במציאות, כל המאמינים יודעים שאסור לפגוע ולהזיק לאחרים. למעשה, שנאה אלימה אינה עיקרה של תורה אלא טעות שלעיתים גם עונש פיתאומי משמיים בצידה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- אור לגויים ומיירטים לידידים. קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן