אור לגויים ומיירטים לידידים

אור לגויים ומיירטים לידידים

ישראלי ציוני, חברתי, שיוויוני, שוחר שלום ואנושי פעם התעקש על פיתוח מערך יירוט מהפכני, ובזכותו יש הרבה יותר ביטחון אצלנו ובעולם החופשי.

אלפי רקטות וצינורות מעופפים נורו לעבר מדינת היהודים. אומנם, פה ושם היו נפגעים, אבל רובם המכריע של האיומים נפגע בדרך, והם התפרקו לחלקים קטנים שלא גרמו לנזקים לאומיים גדולים.

חלילה, היו נופלים עלינו כל הטילים, הדבר היה בטח מבעיר עימותים גדולים.

טוב שאוייבנו מבינים שדי קשה להעיף לעברנו איומים שכן מרביתם כלל לא מגיעים. מצד שני, סביר שהם גם יודעים שביכולתנו להגיע לכל מקום שאנו רוצים, ולגרום לנזקים חמורים, שלא לומר הרסניים.

ציטוט:

רפאל מקימה בארצות הברית מפעל לייצור מיירטי כיפת ברזל.

חברת רפאל, יצרנית ומפתחת כיפת ברזל, מרחיבה את יצור מיירטי כיפת ברזל באמצעות מפעל חדש שהיא מקימה בארקנסו ארה”ב, בהשקעה של עשרות מיליוני דולרים מכספי הסיוע האמריקני.

המפעל החדש בקמדן שבארקנסו ייצר את המיירטים בגרסה האמריקנית “סקיי האנטר”. לדברי רפאל, הם ישמשו בנוסף לצה”ל גם את חיל הנחתים (המארינס) האמריקני ולקוחות זרים נוספים.

עד כאן ציטוט.

בעזרת השם, המיירטים היעילים ישארו שלמים ולא יהייה צורך לנטרל איומים או להשמיד סיכונים מעל העננים. הסכמים רגועים עדיפים על עימותים עגומים. מצד שני, טוב לדעת שאנו מוגנים וגם חמושים.

עם ישראל חב תודה גדולה והערכה רבה למי שהתעקש לפתח את מערכת כיפת ברזל, וזאת כנגד כל מי שפיקפק וזילזל.

מידי פעם העם היהודי תורם לקהילה ידע מופלא, חדשני ומהפכני, וזה חיובי. כיפת ברזל מועילה לארצות הברית וגם תסייע מאוד לעולם החופשי כולו.

שר הביטחון לשעבר שלנו בהחלט הותיר את חותמו, והוא הצטרף למועדון יוקרתי מאוד בזכות פועלו. כל הכבוד לו על תבונתו, נחישותו ותרומתו.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- מלבים עימותים וחולמים על רווחים? קישור למאמר בשם- התגרות עלולה להביא לעימות. קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “אור לגויים ומיירטים לידידים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן