שריך סוררים וחברי גנבים

שריך סוררים וחברי גנבים

יש בארץ חובשי כיפה יפה שנוהגים לומר- בעזרת השם אחרי כל כמה משפטים, לגלגל עיניים למרומים ולהתחזות ליהודים כשרים ומאמינים.

למרבה הצער, במציאות הם בעצם שונאים אחרים, לא מבקשים הסדרים, ואפילו לא מגדלים ביכורים אלא סוחטים כספים של אחרים במקום לכבד את החוקים ולהימנע מהפרת חוקים קדושים..

ציטוט:

שָׂרַ֣יִךְ סוֹרְﬞרִ֗ים וְחַבְרֵי֙ גַּנָּבִ֔ים כֻּלּוֹ֙ אֹהֵ֣ב שֹׁ֔חַד וְרֹדֵ֖ף שַׁלְמֹנִ֑ים יָתוֹם֙ לֹ֣א יִשְׁפֹּ֔טוּ וְרִ֥יב אַלְמָנָ֖ה לֹא־יָב֥וֹא אֲלֵיהֶֽם.

ציטוט:

סמוטריץ’ שוב פועל להגדלת הכספים הקואליציוניים, הפעם ב־170 מיליון שקל.
נציגי משרד האוצר הודו בדיון בוועדת הכספים כי 170 מיליון שקלים מתוכננים להתווסף ל־5.5 מיליארד הכספים הקואליציוניים שכבר נכנסו לתקציב 2024 • הסכום יגיע מרזרבות ששמרו באגף תקציבים, ומחצית ממנו תועבר למשרד ההתיישבות של אורית סטרוק.

עד כאן ציטוט.

שר האוצר פעם נעצר כשברשותו המון חומר דליק ונפיץ, שלמרבה המזל לא הובער.

נאשם בפלילים הביא את העבריין המסוכן למשכן, ועכשיו הפושע שודד מזומן מהקופה הציבורית בעבור חבריו, כאילו שאין מלחמה כאן.

בין השאר, בעשרת הדיברות כתוב- לא תחמוד, אבל מאות אלפי משתמטים בדלניים בארץ לא יוצאים לתרום או לעבוד.

במקום להזיע בשדות ולגדל משבעת המינים, המתחזים ליהודים מטפחים שנאה לאחרים, טוענים שהם מובחרים ונעלים, מנפנפים בקרדום קדוש כאילו אין אלוהים, עושים פוגרומים בשכנים וסוחטים לעצמם תקציבים במקום לעזור לאחרים.

בקיצור, המשתמטים לא מביאים ביכורים, לא מתפרנסים, לא מתגייסים, לא תורמים מיסים וחיים על חשבון החילונים. המסקנה העצובה היא שהם רק מתחזים ליהודים כשרים בעודם בעצם חוטאים חמדניים ששונאים אחרים.

הנאשם בפלילים הביא לממשלה גורמים שאינם דמוקרטים, שיוויוניים או שוחרי שלום עם השכנים. למעשה, הגזענים בוגדים בחזון מדינת היהודים, מתנגדים להסדרים ובטעות סבורים שהם יותר טובים או לא מחוייבים לחוקים בינלאומיים.

ללא קשר לדעתם המלומדת של פוליטיקאים ישראליים, העולם יתן מדינה לשכנים ואנו נחשב לפושעים וכובשים. בלי מוכנות לדון בהסדרים נהפוך מבודדים.

חשוב לזכור שכל האסונות הנוראיים מתרחשים במשמרת של הנאשם בפלילים, זה שבגד בשלוש נשים וחשוד בשתי ועדות חקירה, שלא לדבר על זו שטרם הוקמה לגבי המחדל הנורא של השבת השחורה.

חבל שהפושע הסידרתי התעלם מכל מיכתבי אזהרה ששלח אליו אגף המודיעין בצבא ומהתרעת שר הביטחון שהוא עצמו מינה. נו, טוב. ככה זה בחיים. לפעמים חוטאים, מסתבכים ומתחרטים.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה נטולת תובנה. במציאות, הפושע מעביר כסף לשותפים החמדניים והסחטניים בהמחאה או בהעברה ישירה מקופת המדינה.

קישור למאמר ב- N12. קישור לויקיפדיה. קישור למאמר בשם- יש שתיקה ואין תביעה. קישור למאמר בשם- כסף במזוודה זו בעייה. קישור למאמר בזמן ישראל. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “שריך סוררים וחברי גנבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן