מי שבמומו לא פוסל מסייע לנוכל

מי שבמומו לא פוסל מסייע לנוכל

מי שפעם היה שר משפטים שירת בנאמנות צייתנית את הנאשם בפלילים במשך הרבה שנים.

למעשה, הפוליטיקאי האלגנטי, האינטליגנטי והמגולח למשעי היה חבר בכיר בכנופייה העבריינית, זו שמסרבת להגשים את החזון הציוני ומעדיפה להנציח עימותים מדממים לצרכים פוליטיים אנוכיים.

כידוע למי שעוסק בעריכת דין, סיוע לפשע במודע זו פעולה פסולה, אסורה ושגוייה לחלוטין. ללא קשר לחוקים, מי שהיה שר המשפטים משום מה המשיך לעזור לעבריין עם האישומים הפליליים. ממש מדהים.

בגלל סיבות פוליטיות ואולי כדי להרחיק עצמו מספינה מחוררת ששוקעת השר עזב את הכנופייה העבריינית וקפץ לסירה של מישהו אחר שאליו הוא חבר בשקיקה.

ציבורית זה לכאורה נראה כאילו הוא אדם ישר, אבל לכולם גם ברור שזמנו של הפושע שמסובך באישומים, מחדלים ובאחריות לאסונות נוראיים כמעט תם ונגמר.

כנראה ששאפתנות, להיטות וזיהוי הזדמנות גרמו לשר המשפטים לשעבר להכריז לפתע על מוכנות לשתף פעולה מוזר, דבר שאולי לדעתו ייתן לו הזדמנות לרשת את מי שיודח ויושם במעצר.

לצורך קידומו הפוליטי, נעשה היפוך אתלטי, והיום התבשרנו להפתעתנו שתאווה לראשות הליכוד הוא יעד שמצדיק סיחרור בוגדני, בעצם גם חושף מוכנות לתת סיוע לפושע פלילי.

ציטוט:

השר סער: לא תומך בחרם על נתניהו.

השר מהמחנה הממלכתי משנה כיוון ולא פוסל לשבת בממשלה תחת הליכוד גם אחרי המלחמה.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? תמיכה בפשע שמסובך עד צוואר זה דבר חסר מוסר, כזה שחלילה עשוי להביא לעונש של מאסר. למרבה הצער, זה המצב גם אם לפוליטיקאים נכלוליים שפעם למדו משפטים יש דחף אישי עז לכבוש את ההר.

חוץ מכל הנאמר, זה בכלל לא משנה אם השר תומך בפושע או זומם לרשת אותו. מה שבעצם קובע זה החוק, הפרתו, ודעתו של הציבור על כל מי שהזניח את ביטחונו ולא פעל לטובתו אלא למען עצמו

במילים אחרות, סער מוזמן לחזור ולחבור לחיק הפושע שאינו אדם ישר ומסובך בפלילים עד צוואר. הציבור יקבע מה יקרה לליכוד, שבהתמדה ובעזרת השר המטופח הוביל אותנו למצב מאוד מעורער, קשה, רע ומר.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- שריך סוררים וחברי גנבים. קישור למאמר בשם- יש שתיקה ואין תביעה. קישור למאמר בשם- כסף במזוודה זו בעייה. קישור למאמר בזמן ישראל. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “מי שבמומו לא פוסל מסייע לנוכל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן