בגידה לא זוכה להערכה

בגידה לא זוכה להערכה

פוליטיקאים מטופחים ופוליטיקאיות נאות שבוגדים או בוגדות בחברים ובחברות בגלל נכונות להתפתות להבטחות נוצצות לפעמים מתפקחים מהאשליות וחווים אכזבות שאינן נעימות.

ציטוט:

בליכוד ובסביבת סער מעריכים שהוא לא יצורף לקבינט המלחמה ויפרוש מהממשלה.

ראש הממשלה עדיין לא הצליח לשכנע את בן גביר לסגת מדרישתו להשוות את תנאיו לאלה של סער, שנחשפה לראשונה ב”הארץ”. בתקווה חדשה, כמו גם במפלגתו של נתניהו, מעריכים כי לא תישאר לו ברירה אלא לעזוב. “הבעיה היא בן גביר ולא סער”, אמר מקור בתקווה חדשה.

עד כאן ציטוט.

מסתבר שהציבור מעדיף יושר, אחריות ודבקות בשליחות יותר מאשר נכלוליות, זגזגנות, אנוכיות, נצלנות, בוגדנות ושאפתנות.

רוב הציבור מאמין שבני הוא אדם הגון, ממלכתי ואחראי. לעומת זאת, מצבו של הפושע הסידרתי בסקרים מראה באופן די תמידי שמצבו הפוליטי כנראה סופני, כנראה בגלל האסון הלאומי והסיבוך המשפטי.

מוזר שמי שהיה שר משפטים של העבריין הסידרתי בחר לשים ראש ממלכתי במיטה של פושע פלילי שמצבו עגמומי. מי יודע? כנראה שההבטחות שניתנו לעריק תיארו עתיד נוצץ ומבריק והוא שכח שאסור להאמין לכזבן סידרתי.

משעשע לראות שהאשמה על כישלון המזימה מוטל על מי שכלל לא היה שותף לה, אבל זו כנראה השיגרה אצל חברי הכנופייה, או שזה נעשה נעשה בהשפעת הפושע שנתן דוגמא אישית פסולה לכאלה תרגילים מאז תקופה ארוכה.

במציאות, הפושע הזדוני אולי רק הצליח לתת מכה קלה בכנף של המחנה הממלכתי, שרק ממריא. לעומת זאת, הבוגד העצבני כנראה יעזוב את התפקיד הלאומי בגלל שהתפתה להאמין לכזבן סידרתי. כך יעשה למי שהמלך רוצה להקריבו.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- אין הרבה אהדה לבגידה. קישור למאמר בשם- השם עושה רושם. קישור למאמר בשם: בוגדים אינם שותפים אמינים. קישור למאמר בשם- המחנה לא מתפרק אם בוגד עורק. קישור למאמר בשם- עורך דין יודע שסיוע לפשע זו עבירה? קישור למאמר בשם- שאיפות אישיות והצהרות סותרות. קישור למאמר בשם- מי שבמומו לא פוסל מסייע לנוכל.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן