עורך דין יודע שסיוע לפשע זו עבירה?

עורך דין יודע שסיוע לפשע זו עבירה?

אשר יגורתי ידידי הגיע בריצה, כולו מתנשף, בהול ונרעש, וחבט בדלת כמה פעמים בעוצמה וקצב שכנראה העידו על דאגה מלאת ריגשה.

הוא אפילו לא חיכה לכוס תה ועוגה, או ענה מה נשמע, התיישב על הספה ומייד פצח בקינה בוכייה:

אמרתי לך שמי שבוגד בשלוש נשים על אף כתובה חתומה יעשה דבר דומה לאומה? סיפרתי בהתמדה שכזבן נכלולי ועבריין יסדרתי כנראה יסתבך עד צוואר בכיתבי אשמה?

ניסיתי להרגיע את אשר יגורתי ואמרתי שאני תמיד משתדל להאמין לכל מילה.

לא בטוח שזה עזר להשקיט את החרדה, שכן הוא המשיך, כאילו שהשתתפות סובלנית ברגשותיו הסוערים וגילוי הבנה לא ממש תרמו הרבה עזרה יעילה:

פעם אורלי היפה בגדה, ערקה לקבוצה היריבה כאילו אין לעורכת הדין חוט שידרה, דרך ברורה או מילה שניתן להאמין בה, ונעלמה מהבמה, שכן הציבור לא מעריך חוסר נאמנות וגרימת פגיעה.

סילמן הנחושה שינתה את דעתה ושבה הבייתה לכנוופייה, אולי בגלל הבטחה למשרה שהיא כמובן יותר חשובה מאידיאולוגיה או טובת האומה, חזונה ודרכה. מאז, חושדים בה שהיא פה ושם ממציאה סיפורים על תקיפה, אבל המסכנה לא מצליחה להציג הוכחה.

ללא קשר, היא דורשת נקמה אפילו שאין סיבה להענשה, ובגללה אזרחית מהשורה הושפלה, סתם נעצרה, וטופלה כאילו שהיא פושעת טרוריסטית שמסוכנת לקהילה.

האחרון שהחליט מיוזמתו, או אולי בגלל הבטחות נוצצות מכזבן סידרתי שלכאורה יתגמלו ויקדמו אותו, לבגוד בשותפו גם הוא צמח בשורות הכנופיה העבריינית, זו שפושע סידרתי מטיל עליה את מרותו.

למעשה, כל העריקות והבגידות שנעשו במאמץ זדוני לפגוע במחנה הממלכתי והציוני באו מהצד הימני. מעניין מי מתאמץ לפתות בוגדות ובוגדים לפגוע בשותפים בעבור הבטחה לכיבודים.

ללא קשר, במבחן התוצאה, הציבור לא ממש מעריך פוליטיקאיות שאפתניות ובוגדניות או זגזגנים שאפתניים שעורקים ופוגעים בחברים להם הבטיחו אמונים.

במילים אחרות, המחנה הממלכתי או הציוני לא יעלמו או יתפרקו אם בוגדות ובוגדים יעזבו אותם וינסו לחבור במודע לפושע סידרתי, זה עם שלל האישומים פליליים, האחריות לאסונות לאומיים, והחשד לבגידה בביטחון מדינת היהודים בעבור מזומנים.

עורכי דין מנוסים אמורים לדעת שמתן סיוע לפושע במודע זו עבירה, וחצי ועונשו של הפושע במידה והוא מורשע ניתן גם למשתפי הפעולה.

רק לא מזמן החבר הבכיר בכנופייה העבריינית שהיה שר בממשלה של הפושע קפץ בבהלה מהספינה המחוררת והשוקעת וחיפש להתלות באילן גבוה בלי כיתבי עאשמה, העייקר להישאר בזירה.

עכשיו מי שהוא עורך דין והיה שר משפטים רוצה להכניס ראש נכלולי למיטה לקוייה עם כיתבי אשמה? הציבור יתפעל מהתבונה, מהבגידה וממתן הסיוע למי שמאוד הזיק למדינה?

לא בטוח שבני וגדי יצטערו על חשיפת טיבעו האמיתי של הפוליטיקאי הימני, שנראה בוגדני ממש כמו הנאשם הפלילי.

לפי הסקרים, בני יותר מוצא חן בעיני התושבים מאשר העבריין הסידרתי שגרם לאסונות מזעזעים, מסרב להסדרים ואישר להעביר המון מיליונים במזומנים לטרוריסטים רצחניים.

הנתונים הללו מתמידים במשך הרבה חודשים, ונראה שלא תהייה תקומה למי שבמשמרת שלו התרחשו מחדלים נוראיים.

לא בטוח שהעריקה הצפוייה של הזגזגן שנאמן לנאשם עם כיתבי האשמה ושיבתו לחיק הכנופייה ממש תזיק למפלגה, ארבל כנראה שיש לבוגד הסידרתי מחשבה לקוייה שחבירה לפושע תעשה רושם טוב על המדינה שכבר מספיק סבלה.

עד כאן מדיברי ידידי אשר יגורתי. בסוף דבריו הוא קצת נרגע, שתה תה עם מעט דבש והבטיח לסור שוב לביקור ידידותי.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייםת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה נטולת תובנה ולכן אין חובה להאמין לה. במציאות הפושע בעיקר מאכיל את העדר הצייתן בהבטחות נוצצות, חצץ, מרורים וקש, ולא באספסת טרייה ומזינה. מי יודע? אולי טיבעו הבוגדני לא מוכר לחברי הכנופיה שכנראה נהנים מהתזונה או מהחלומות על ניצחונות מתוקים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- שאיפות אישיות והצהרות סותרות. קישור למאמר בשם- מי שבמומו לא פוסל מסייע לנוכל.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

4 thoughts on “עורך דין יודע שסיוע לפשע זו עבירה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן