המחנה לא מתפרק אם בוגד עורק

המחנה לא מתפרק אם בוגד עורק

למרבה ההפתעה, גם מעשה בגידה נכלולי שכנראה בעיקר מעיד על אופיו הזגזני של מבצעה לא ממש תסייע לפושע או תפרק את הקבוצה היריבה. למעשה, התמיכה בה כלל לא קשורה לחבר הכנופיה השאפתני ששב הבייתה לאחר גלות קצרה.

ציטוט:

סקר חדשות 12: 40% מתומכי גוש נתניהו בעד הקדמת הבחירות.
בסקר שפרסמנו ב”מהדורה המרכזית” – המחנה הממלכתי נחלשת, עוד לפני הפיצול מסער, אך מובילה עם 35 מנדטים, והליכוד שנייה עם 19 • על פי הסקר לפיד נחלש במנדט וליברמן מתחזק באחד • עוד בסקר: רוב מוחלט בציבור בעד הקמת ועדת חקירה ממלכתית לאירועי 7 באוקטובר.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, נראה די ברור שגם עריקה מקבוצה מתונה, במטרה לסייע לפושע ללא התחשבות בעובדה שזו בעצם עבירה, לא ממש עוזרת לחלץ את העבריין הסידרתי מבעייה חמורה, שהדחה, הרשעה ומתקן כליאה בסופה.

הסקרים מראים בהתמדה יציבה שהציבור כבר לא מאמין לכזבן הסידרתי מימין, ולא יעזרו לו הטריקים, השטיקים, התעלולים והתרגילים השיגרתיים. לעומת זאת, בני זוכה להערכה רבה, ובדיקה מראה שעריקה של חבר כנופייה בחזרה הבייתה כלל לא משנה את העובדה.

סביר שהעריק יגלה שהוא התאמץ לבוגד בשותפים למען עבריינים או בעבור הבטחות נוצצות לפינוקים אל מול צופים אך הסתכן לריק, חוץ מזה סיוע לפשע עשוי להפוך לתיק פלילי מעיק ומזיק.

הנאשם בפלילים כבר לא ימריא בסקרים, ואנו כנראה מביטים עכשיו בפירפורים הנואשים האחרונים.

ככה זה בחיים, כשכל הזמן משקרים וחוטאים בסוף נענשים אפילו שמנסים להאשים אחרים ולתת שוחד לשותפים חמדניים.

חבירה לעבריינים כושלים כנראה תתגלה כצעד שאינו מאוד נבון, אבל זו הייתה ההחלטה של גדעון. מי יודע? אולי באה לו הצעה מפתה עם המחיר הנכון? יתכן שהפושע שיכנע אותו שכביכול יהייה לו תפקיד רם בשילטון? טוב שתבוא לבוגד למידה מהניסיון.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- עורך דין יודע שסיוע לפשע זו עבירה? קישור למאמר בשם- שאיפות אישיות והצהרות סותרות. קישור למאמר בשם- מי שבמומו לא פוסל מסייע לנוכל.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “המחנה לא מתפרק אם בוגד עורק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן