כזבים אידיאולוגים אינם אמינים

כזבים אידיאולוגים אינם אמינים

כנראה שבין המחנה הממלכתי, שהוא דמוקרטי. ציוני, שיוויני, אחראי ושוחר שלום אזורי, לבין המחנה העברייני, שהוא סרבני, מרדני, גזעני, לוחמני ורודני יש קצת הבדל אידיאולוגי.

צד אחד מייצג את החזון הלאומי ותורת העם העברי, והשני תומך בפושע פלילי שמסובך עד צוואר באופן משפטי, אחראי לאסון נוראי, להפרת חוק בינלאומי וגם לסיכסוך מסוכן ומיותר עם הנשיא האמריקאי שעוזר לנו באופן משמעותי.

ציטוט:

ח”כ אלקין מסביר את הפרישה מהמחנה הממלכתי: “פערים אידאולוגיים.

עד כאן ציטוט.

מי שבוגד בשותפים שאליהם חבר מרצונו עכשיו מנסה לספר שהוא לכאורה לא ידע למה הוא מכניס את עצמו? זו הצהרה שתשכנע את הפרהסיה?

בגידה היא אידיאולוגיה? עריקה היא מיצווה? פעם אורלי היפה וסילמן הקשוחה חשבו שבגידה ועריקה יביאו להן תהילה והצלחה. ומאז הן פחות או יותר נעלמו מהבמה. העבריין הסידרתי אוהב להשתמש באנשים לצרכיו בעזרת הבטחות שווא ואז לבגוד בשותפיו.

חבירה לפושע כזבני תקדם את הבוגדים בחזון הציוני? מעניין למה זגזגנים שאפתניים ונכלוליים שאמורים להיות אנשים נבונים, זהירים ושקולים רוצים להכניס ראש אידיאולוגי יחסית נקי למיטה אחת ביחד עם ליקוי רציני שמצבו עגמומי וקצת סופני.

הבוגדים עושים צעד הגיוני? כבר הרבה זמן בני מאוד פופולרי, אז מה החוכמה בנטישת סוס מנצח וחבירה לפושע פלילי?

העריקה מקבוצה ממלכתית ואחראית לכנופייה עבריינית, רודנית, סרבנית וגזענית באמת נעשתה מסיבה אידיאולוגית? זה רציני או סתם הושמע לצורך ציבורי כדי לכפות על הבטחות נוצצות לשוחד פוליטי?

אז מה, לבוגדים לא הובטחו שום תפקידים מפתים כדי שישנו את האידיאולוגיה הקודמת ויחברו לעבריינים? הובטח להם סתם להיות שרים בלי תיקים שמתנדבים מתוך אחריות לאומית להתייצב מתחת לאלוקה ביחד עם נוכלים, פושעים וחוטאים סידרתיים?

למה אנשים מנוסים משתוקקים לצרף את שמם לרשימת המוזמנים לבית דין בינלאומי באשמת הרעבת עם, שזה פשע מלחמה רציני?

לסיכום, כשפוליטיקאים כזבניים ואנוכיים מדברים על אידאולוגיה בדרך כלל הכוונה היא להסתיר רווחים אישיים מאחורי רעיונות נשגבים. חוץ מזה, אידיאולוגיה שמייצגת פשע, סןתרת את החוק הבינלאומי ובוגדת בחזון המדינה היא כנראה אמונה מזיקה, פסולה, מסוכנת ושגוייה.

קישור למאטמר בכאן. קישור למאמר בשם- המחנה לא מתפרק אם בוגד עורק. קישור למאמר בשם- עורך דין יודע שסיוע לפשע זו עבירה? קישור למאמר בשם- שאיפות אישיות והצהרות סותרות. קישור למאמר בשם- מי שבמומו לא פוסל מסייע לנוכל.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “כזבים אידיאולוגים אינם אמינים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן