הדלפה עלומה בכוונה

הדלפה עלומה בכוונה

הגורם המדיני הבכיר שהדליף ידיעה שתגיע לכותרת ראשית, בלי שאף אחד ידע למי יש עיניין להמשיך במלחמה ובמקום להרגיע מתאמץ להבעיר, מנסה לומר שכנופיית הממשלה שמסובכת עד צוואר בשלל כיתבי אשמה ובאחריות לאסון נורא כלל אינה הבעייה.

ציטוט:

גורם מדיני בכיר: מצפים מארה”ב לפעול להפיל את חמאס ולא את הממשלה.

גורם מדיני בכיר מסר כי “ישראל היא לא מדינת חסות של ארה”ב, אלא מדינה עצמאית ודמוקרטית. אנחנו מצפים מידידנו האמריקאיים לפעול למען הפלת שלטון הטרור של חמאס – לא של הממשלה הנבחרת בישראל”.

עד כאן ציטוט.

למרבה הצער, יש גורמים בכירים שידועים בעולם כבר שנים ככזבנים סידרתיים, והם גם עבריינים נכלוליים שמסובכים עד צוואר בפלילים, ומסיבה זו אינם לגמרי אמינים או ישרים. חוץ מזה, אותם גורמים עלומים כנראה היו אלה שאישרו העברת המון מיליונים במזומנים לטרוריסטים רצחניים, והמחדל הזה לא ממש תרם לביטחון מדינת היהודים.

במציאות, כדי להגיע להסדרה יש צורך לנטרל את כל הקיצונים הסרבניים והמסוכנים שמעדיפים שימוש באמצעים אלימים במקום בדיונים והסכמים, וכאלה קיימים בשני הצדדים. ממש מדהים.

בעברית קלה, כדי להתקדם, להפסיק את הלוחמה ולהגיע לעיסקה שתועיל למדינה שכבר מספיק סבלה יש צורך להתעלם מרשעים לוחמניים שלא באמת רוצים להפסיק את העימותים לצרכים פוליטיים ואישיים. הדבר חשוב וחיוני ללא קשר לאיזה קבוצה הפושעים שייכים.

אמריקה לא נלחמת במדינת ישראל ומעדיפה טרוריסטים רצחניים שלא מכבדים את מיצוות האל. השקר הגס, החצוף, כפוי הטובה והבוטה הזה כנראה הופרח רק בגלל שיש איזה בכיר עלום שם שרוצה להראות עצמו כטהור, צחף חף זך וטהור כטלה.

כהרגלו מאז שנים, במקום לקחת אחריות הגורם המיסתורי מפריח האשמות מופרכות כנגד אחרים.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה שיצירת אשלייה היא ייעודה. במציאות, הפושע לא מרחף להנאתו בבלון מלא אוויר חם אלא רק מפריח סיפורים ריקים שלא ממש משכנעים את העם שכבר מכיר את הנאשם.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הנוכל מזיק לישראל. קישור למאמר בשם- הצנחת סיוע חושפת פשע מלחמה.. קישור למאמר בשם- הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן