הצנחת סיוע חושפת פשע מלחמה

הצנחת סיוע חושפת פשע מלחמה

הנאשם גרם להרעבת עם, ולמרבה הבושה הפשע המזעזע שלו עכשיו גלוי וברור לעולם.

בגלל חוסר מוכנות, מספיק רצון או יכולת ישראלית להכניס מספיק סיוע אזרחי לעזה, יש צורך בהול ודחוף להצניח עזרה מלמעלה.

ארצות הברית ומדינות אחרות מגלות חמלה ואנושיות התחילו להעביר מזון לאוכלוסיה הרעבה, המיואשת, האומללה והעקורה.

יפה שהעולם נוהג באופן אנושי, מוסרי וחוקי. מאוד מצער לדעת שהעבריין הסידרתי סיבך את כולנו בפשע בינלאומי לצורך פוליטי, אנוכי ותדמיתי.

מראות של המוני פליטים רזים ונואשים מסתערים על מזון מזכירים ימים אפלים ונוראים. העולם המזועזע יחוש שאנו מעוללים לאחרים את מה שלנו היה לא נעים, והדבר לגמרי סותר את המצווה בתורת ביהודים.
כמובן, הפשעים הללו יובילו לעונשים חמורים, ולמרבה הצער לא רק האחראים העברייניים יסבלו מתוצאות הנזקים אלא גם האזרחים התמימים.

חבל שהפושעים בהנהלה לא מקיימים את מיצוות התורה. הם לא פועלים לפידיון שבויים, לא סרים מרע אלא מסתבכים בפלילים ובכשלים שגובים חיים של חוגגים. בנוסף, המורדים בחזון המייסדים גם לא מבקשים הסדרים אלא מתעקשים להיות כוחניים, גזעניים ומסוכנים, והם גם מפרים חוקי מלחמה בינלאומיים אחרי המון אזהרות ותחנונים מחברים שעכשיו חשים זועמים.

העובדה שאמריקה ומדינות אחרות נאלצות להצניח ולעביר סיוע לעזה בעצם מעידה על העובדה שישראל לא קיימה את התחייבותה, וזו בעייה.

ציטוט:

ביידן יודיע: ארה”ב תקים נמל בעזה – כדי להכניס סיוע מהים.

ביידן יודיע: ארה”ב תקים רציף בחופי עזה – כדי להכניס סיוע מהים.
בכירים בארה”ב: הנשיא יודיע על הקמת הרציף בנאום מצב האומה שאותו יישא הלילה. המשלוחים הראשוניים – מקפריסין, ללא חיילים אמריקנים על החוף.

עד כאן ציטוט.

כאמור, הכנסת סיוע אזרחי בילאומי בעצם מעיד על כשל ישראלי למלא את התחייבותה לחוק הבינלאומי. טוב שיהייה פיתרון זמני לרעב הנוראי שאינו אנושי, אבל רע מאוד שבגלל הפושע פלילי והגזען תוקפני העולם כולו יחשוב שאנו עם אכזרי, כוחני ועברייני.

לך תסביר שכנופייה עבריינית השתלטה על הדמוקרטיה העברית ושרוב הציבור כן מכבד התנהגות מוסרים ואנושית. במילים אחרות, כנופיית הפושעים סיבכה את כל מדינת היהודים, ולכן אולי צריך להדיח אותם מתפקידים בכירים לפני שיגרמו נזקים יותר חמורים.

הערה אחרונה: את האיור המזוייף שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה יצירתית ונטולת רצון משל עצמו. לפיכך אי אפשר להאמין לדיווחיה שכן היא גם קצת הזוייה. במציאות, הנשיא האמריקאי אומנם מתנהג בגבורה, בנחישות תקיפה בבגרות שקולה אך נחושה, אבל הוא לא לובש תחפושות לקראת פורים, שכן הוא מעדיף חליפה ועניבה יפה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “הצנחת סיוע חושפת פשע מלחמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן