האחראים מאשימים גיבורים מתים?

האחראים מאשימים גיבורים מתים?

במקום לקחת אחריות כמו שגברים אמיצים עושים, הנאשם בפלילים מתלונן שסתם רודפים אותו בעוד שאת הקורבן להסתה פרועה ואלימה, שהוא לא מנע אלא ליבה, לטענתו לא מספיק משמיצים או מכפישים ברבים לצרכים פוליטיים.

ככה זה בחיים. כשכזבנים נכלוליים מורים לשותפים, לעבדים, לשופרות קולניים, ליורש היצר התוקפני עם הסיבוכים משפטיים ולפקודים להעביר בשמם מסרים חשובים, בעיקר שומעים שקרים ארסיים וריקים שנועדו לצרכים אנוכיים.

ציטוט:

דובר הליכוד עשה לייק לציוץ שתהה למה אחרי אסון פסטיבל ערד ב-1995 לא הוטלה אחריות על רה”מ דאז רבין.

עד כאן ציטוט.

יש קצת הבדל בין אירגון לקוי של אירוע תרבותי, אזרחי ופרטי לבין התעלמות סידרתית משלל אזהרות רשמיות מגורמי הביטחון לגבי סכנה לדמוקרטיה העברית.

משום מה, הנאשם בשלל כיתבי אשמה, זה הפושע שנמצא אחראי באופן אישי לאסון נורא, לא מתנצל או הולך הבייתה מלא חרטה.

במקום זה, יוצאות מהכנופייה שהוא בראשה הודעות שבעצם מתלוננות שקורבן להסתה פרועה שנרצח בירייה בזמנו לא הואשם כאשר באירוע אזרחי פרטי שכלל אינו ממלכתי או צבאי אירעה תקלה נוראה.

מה המסר? שלכאורה סתם מאשימים את הפושע הסידרתי וסולחים למי שבזכות ההסתה שהעבריין ליבה עלה השמיימה, וזאת לאחר שרבין שיחר את הבירה ועשה שלום עם מדינה ורשות שכנה? זה לא קצת חוצפה שאינה ממש במקומה?

חוץ מזה, איך בעצם קשור אסון שאירע פעם באיזה פסטיבל למחדל? הנאשם חושב שהציבור מטומטם או רק מבולבל?

אף אחד לא מתלונן שבגללו נחרבה הבמה במסיבת הנובה. הטענה נגדו היא לגבי הזנחה פושעת של ביטחון הקהילה והמדינה בעוד שהוא קיבל אזהרה והתעלם מימנה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם רק מכונה ולכן אי אפשר להאמין לה. במציאות, הפושע אינו באמת חקלאי אלא סחררן אומן ובדאי.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- חקירה פלילית תביא הקלה משמעותית. קישור למאמר בשם- אחריות לאסון נורא זה פשע. קישור למאמר בשם- אין מנהיגות בלי אחריות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן