אחריות לאסון נורא זה פשע

אחריות לאסון נורא זה פשע

ועדת החקירה הממלכתית הראשנה בסידרה סיימה את מלאכתה, וסוף סוף מה שידוע לכל המדינה כבר תקופה ארוכה הפך לעובדה רשמית, קשה ומביכה.

לפי המימצאים, פושעים ועבריינים בהנהלה לכאורה לא היו אחראיים, ובשל המחדלים המזעזעים שלהם נגרם אסון מזעזע שגבה חיים רבים.

וועדת חקירה ממלכתית אינה ערכאה משפטית. לפיכך, לאחר הגילוי המדהים לגבי זהותם של האחראים, יש צורך להמשיך בהליכים משפטיים עד להענשת החוטאים שזילזלו בקדושת החיים למען צרכים פוליטיים ואנוכיים.

ציטוט:

היועמ”שית צפויה להורות על חידוש החקירות הפליליות בעקבות אסון מירון.
ל-YNET נודע כי גלי בהרב-מיארה צפויה לחדש את החקירות אחרי שתלמד את דוח המסקנות של ועדת החקירה הממלכתית. היועמ”ש הקודם אביחי מנדלבליט הורה להפסיק את החקירות בעקבות הקמת הוועדה, שחבריה פנו לבהרב-מיארה ישירות במסמך: “ממליצים כי היועמ”שית תידרש לשאלת חידוש החקירות הפליליות”

עד כאן ציטוט שמראה שיש מחיר להפקרות ועבריינות.

אומנם, הוועדה המנומסת רק בדקה מי אשם למחדל הנורא ולא המליצה על פעולה, אבל מערכת החוק תקבע מה העונש הראוי לפשע.

למרבה הצער, עבריינים סידרתיים כל הזמן חוטאים, ולכן יהיו לפחות עוד שתי וועדות שימצאו שהפושע לכאורה גרם לאסונות שפגעו במדינה. לפיכך, מאוד יתכן שאחרי ההרשעה הראשונה האסיר מידי פעם יובל בזינזנה עם אבטחה להמשך דיונים באישומים נוספים בערכאה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא רק מכונה ולכן קצת קשה להאמין לה. במציאות הפושע עוד לא הורשע. סבלנות היא מעלה חשובה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- אין מנהיגות בלי אחריות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “אחריות לאסון נורא זה פשע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן