הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה

הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה

הנאשם בפלילים ביחד עם שותפיו הגזעניים והעברייניים מצפצפים גם על חוקים בינלאומיים, לא רק על שבועת האמונים. כמובן שזו בעייה חמורה שעימה סכנה למדינה, שכן הדבר יגרום לכולנו להחשב לפושעים.

ציטוט:

בריאיון למגזין ניו יורקר אמר ביידן כי ישראל מוכרחה לדבוק באמות מידה מוסריות גם במלחמתה בעזה. “אני מבין את הזעם ואת הכעס על (מתקפת) 7 באוקטובר, אך אסור לאפשר לזעם לכלות אותך עד שאתה מאבד את עמדתך המוסרית”, אמר הנשיא.

הוא סיפר שבאחת משיחותיו עם חברים בקבינט המלחמה של ישראל, הוא ביקש מהם לפעול בזהירות ברצועת עזה — ואלה הזכירו לו כיצד הפציצה ארה”ב את גרמניה מהאוויר במלחמת העולם השנייה. “מהסיבה הזאת בדיוק יש לנו חוקים נגד דברים כאלה”, השיב ביידן לשרים.

ציטוט:

כל מי שאחראי על מניעת סיוע הומניטארי אזרחי הוא פושע שלא מכבד את החוק הבינלאומי.

תמונות של המוני פליטים רזים, מורעבים ונואשים שמוכנים למות בעבור קצת מזון מזכירים ימים מאוד אפלים.

למרבה הבושה, רשעים שמתחזים ליהודים אשמים בדברים המזעזעים. סך הכל, תורתנו אוסרת לעולל לאחרים מה שלנו היה מאוד לא נעים.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הרעבת אוכלוסיה אזרחית זה פשע מלחמה, ויהודים לא אמורים לעולל לאחרים מה שלהם לא היה נעים. טוב שהנשיא האמריקאי הוא דמוקרט ציוני שמבין בתורת העם היהודי. כמובן שצריך לנטרל סיכונים למען קדושת החיים, אבל אסור להתעלל או לפגוע באזרחים, גם אם חשים זועמים, פגועים, נעלבים ועצבניים.

למרבה הצער, הפרת חוקים גוררת לסיבוכים, אישומים ועונשים, וזה לא משנה אם יש לחוטאים תירוצים מעניינים, רצון להראות עצמם כאכזריים ומפחידים או רגשות נקם בוערים.

כל מי שעיקב, מנע, הגביל ודחה העברת סיוע לאוכלוסיה עשוי להיות מוזמן לערכאה בעוון פשע מלחמה.

ככה זה בחיים. לפעמים טועים, מבצעים המון חטאים אנוכיים ומזיקים, נחשפים, מואשמים, מורשעים ונענשים.

מצער לחשוב שקומץ פושעים סידרתיים מסכבים מדינה שלמה כשהם בוגדים בחזון המייסדים ומתעלמים מחוקים.

הערה אחרונה: את התמונה המזייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא מכונה נטולת תובנה ולכן אי אפשר להאמין לה. במציאות עוד לא הוקראה הפסיקה וצריך להמתין בסבלנות להרשעה בערכאה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בצעם מכונה נטולת דיעה. במציאות הפושע עדיין נאחז בשררה ומנסה לנהל את המדינה ללא הצלחה רבה. מטבע הדברים, תמונות אמיתיות מההליכים המשפטיים הצפויים עוד לא פורסמו ברבים

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הנאשם אחראי להרעבת עם. קישור למאמר בשם- פושע מרושע מרעיב אוכלוסיה. קישור למאמר בשם- לראש הכנופייה אין שליטה בפושע? קישור למאמר בשם- עבריין גזען בשירות פושע מסוכן. קישור לזהו זה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן