פושע מרושע מרעיב אוכלוסיה

פושע מרושע מרעיב אוכלוסיה

הנאשם בשלל תיקים פלילים מינה פושע מורשע לפקד על המשטרה. כנראה שהמחדל המזעזע הזה קרה בגלל שהעבריין הסידרתי קיווה לקנות לו תמיכה פוליטית שתמנע הדחה, הרשעה וישיבה במתקן כליאה.

למרבה הצער, הגישה של השר הקיצוני והמרדני קצת שגוייה, אלימה ונוגדת לדרכה הרשמית של המדינה. הפושע מסרב להסדרה, תומך בהמשך לוחמה ובמקום לבקש שלום והוא עושה ככל יכולתו למרוד, להסית לשנאה ולהפריע להחלטות הממשלה שהוא חבר בה.

במקום לסייע בהכנסת סיוע הומניטארי לאוכלוסיה לא חמושה המשטרה לא ממש עשתה את העבודה, חבריו אירגנו חסימה, והצבא נאלץ לשלוח כוחות לעזרה כאילו שאין לו מספיק עבודה בזמן מלחמה.

הרצון לפגוע באוכלוסיה מנוגד לחוק הבינלאומי ולהחלטה שהתקבלה, אבל הפושע הסידרתי לא מכבד את החוק, מצפצף על נהלים ולהבדיל ממה שמצווים יהודים הוא מנסה לעולל לאחרים מה שלנו לא היה נעים.

ציטוט:

ארצות הברית החלה להצניח סיוע הומניטרי לעזה.

מטוסים אמריקניים הצניחו לראשונה חבילות סיוע הומניטרי לאזור רפיח. זאת, לאחר שאתמול ביקר ביידן את ישראל בחריפות ואמר: “לא נקבל תירוצים, יש ילדים שחייהם מוטלים על הכף”. בכיר בממשל האמריקני: “ישראל הסכימה לעסקה. אם חמאס יסכים – הפסקת אש של 6 שבועות תתחיל מיד.

ציטוט:

בן גביר: “הסיוע ההומניטרי לעזה הוא לא רק טירוף אלא פגיעה בלוחמים”

עד כאן ציטוט.

אל מול מצלמות נראה בבירור שהמון מזה רעב הסתער בפראות חסרת שליטה על משאיות הסיוע שנכנסו לעזה. לא נראה מהצילומים של האירועים שהיה רצון לרוץ לעבר טנקים חמושים מחיל השריון ולפגוע בחיילי צה”ל אלא בעיקר למצוא מזון.

במילים אחרות, האזהרות החוזרות ונישנות אלינו מכל הידידים בעולם שפגיעה באוכלוסיה תגרום לבעייה גדולה הפכו למציאות עצובה. מראה של המוני אנשים רזים ונואשים רומסים ודורסים אחרים במאמץ להשיג קצת אוכל תוך סיכן חיים מעלה זיכרונות היסטוריים מאוד לא נעימים.

בגלל הסרבנות, הגזענות והרישעות של הקבוצה שדוגלת בגזענות, כוחנות, עבריינות ומרדנות מדינת ישראל עלולה להחשב לפושעת מלחמה שהרעיבה אוכלוסיה בכוונה, וזה בגלל כניעתו של ראש הכנופייה לסחטנות וגזענות שהן טעות יקרה.

ארצות הברית עכשיו מצניחה סיוע הומניטארי לעזה, וזה מראה לעולם ולרעייתו שישראל לא עושה זאת כפי שהתחייבה, ובעצם מפריעה.

חבל שראש הכנופייה לא מצליח להשתלט על הפושע המורשע שמאוד מזיק למדינה. בגלל המחדל הנורא, המדינה כולה כנראה תהייה בבעייה, שהרי היא לא הכניסה מספיק סיוע.

סביר שהנאשם בשלל כיתבי אשמה יספר להגנתו ששר המשטרה הוא פושע שלא מכבד הוראה בעוד שהוא עצמו לכאורה צח, טהור מרבבה מרבבה, אבל לכולם ברור שהוא הראש ולכן האחריות נמצאת אצלו, ללא קשר לסיפורי האגדה.

מיספיק רע לגרום להרג נורא של בילתי מעורבים במזמן מילחמה, אבל הרעבת אוכלוסייה זו החלטה פוליטית לא חוקית ואסורה שדגל שחור מתנוסס מעליה, והיא גם בניגוד להחלטת ממשלה.

העובדה שאמריקה מצניחה עזרה רק מראה שראש הכנופייה אולי השמיע הבטחה לאפשר סיוע אבל הוא לא עומד בה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- לראש הכנופייה אין שליטה בפושע? קישור למאמר בשם- עבריין גזען בשירות פושע מסוכן. קישור לזהו זה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “פושע מרושע מרעיב אוכלוסיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן