דמוקרטיות מתקנות תקלות בבחירות

דמוקרטיות מתקנות תקלות בבחירות

טוב לדעת שהציבור כבר מבין שבחירה בפושעים, עבריינים, חמדנים, סחטנים וגנבים לתפקידים ציבוריים גורמת לנזקים כואבים, יקרים ומצערים.

מי יודע? אולי הישראליות והישראלים סוף סוף קלטו שסטייה מחזון המייסדים ומהחוקים גורמת לאסונות לאומיים? בספר הספרים ובדיברי הימים יש הרבה כאלה סיפורים אז הם אמורים להיות מוכרים ליהודים.

ציטוט:

תוצאות הבחירות לרשויות המקומיות צריכות להדאיג את נתניהו – לציבור אכפת משחיתות של נבחריו.

הבחירות לרשויות המקומיות טרם הסתיימו, ובחלק מן המקומות הולכים לסיבוב שני, אך מניתוח ראשוני של התוצאות כבר ניתן לסכם הפתעה חיובית אחת לפחות – לציבור אכפת משחיתות, ומועמדים שדבק בהם רבב מבחינת טוהר המידות שילמו מחיר בהתמודדות על ראשות העיר, או לפחות נגררו למאבקים צמודים בהרבה משתכננו.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? בהתחשב בתוצאות הבחירות לרשויות המקומיות נראה שהעם מאס בשחיתויות אנוכיות, חמדניות ומזיקות שמובילות לאסונות.

סביר שהתחושה הציבורית הזאת תבוא לידי ביטוי בבחירות הארציות, ואלה לא חדשות טובות לכנופייה העבריינית עם הפושעים ושלל ההאשמות הפליליות.

בתורה מסופר שבכל פעם שחטאנו או נהינו אחרי פיסלי זהב נוצצאים נענשנו. אין סיבה שנחזור על מישגים כואבים ונסטה מהמצווה בכתובים. עדיף שנשוב למה שמופיע במגילה ובתורה ונמנע בעייה. כתוב שם- סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדפהו. כתוב גם – לא תגנוב, לא תחמוד, וששת ימים תעבוד.

אין חובה מוסרית להפריח שקרים, לגנוב כספים ציבוריים בעבור חברים, לסרב להסדרה מצילת חיים שזה חזון מדינת היהודים, לפגוע באחרים ולהשתמט מגידול ביכורים או להימנע ממתן עזרה לסובלים.

רוב הישראליות והישראלים קצת מבינים בעקרונות התורה שמשה הביא לנו מההרים, לא רק הבדלנים הסחטניים בשחורים שמתחזים לכשרים בעודם שונאים אחרים, וזה כמובן לא עיקר המסר בכתובים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הכישלונות יובילו לבחירות. קישור למאמר בשם- חזון האומה עומד מול כנופייה מזיקה. קישור למאמר בשם- הנוכל מחבל במצבה של ישראל.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “דמוקרטיות מתקנות תקלות בבחירות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן