יורש היצר לא משתפר

יורש היצר לא משתפר

נשיא ארצות הברית כנראה לא ממש רוצה תמונה ציבורית ליד פושע סידרתי שמסובך בצורה פלילית.
כנראה שזה המצב בגלל שכבודו הוא עורך דין ישר שמעוניין לשמור על תדמית חיובית.

בהעדר יכולת לעבוד עם עבריין נכלולי, סרבני וכזבני, ארצות הברית הזמינה אליה את בני, שהוא אדם הגיוני, מוסרי, ערכי, אחראי וממלכתי.

סביר שהאמריקאים ידאגו לשמור על האורח, שכן הם אוהבים דמוקרטים ציוניים.

ללא קשר למציאות, בנו המורשע של הנאשם בשלל כיתבי אשמה מתאמץ להכפיש, להשמיץ ולהלבין פנים ברבים, וזאת כנראה בגלל הרגלים מגונים או בניסיון לעזור להוריו העברייניים.

למרבה הבושה, אבא לא הוזמן לאמריקה, ומילים קשות לכאורה הושמעו שםכנגד התנהלותו המזיקה.

יתכן שההבנה שבני קיבל הזמנה בעוד שהפושע הסידרתי נותר בארץ הקדושה גרמה לקינאה מלווה בסערת נפש מלאת חימה.

ציטוט:

יאיר נתניהו נגד גנץ: מי מממן את האבטחה שלך בארה”ב.
בנו של רה”מ תקף את השר וחבר קבינט המלחמה שהמריא לפגישות בארה”ב שלא על דעת אביו • אחרי שבליכוד כינו את יו”ר המחנה הממלכתי “סוס טרויאני” – יאיר נתניהו המשיך במתקפה החריפה, ושיתף בטלגרם שלו פוסט שדרש הבהרות: “גם עושה פוליטיקה קטנה וגם לא חושף את מקורות המימון”

עד כאן ציטוט.

ללא קשר להתקפה היזומה, שבעיקר מעידה על אופיו וטיבעו זה שמשמיע אותה והחינוך שניתן במשפחה הלקוייה, דומה שהמדינה נאלצת לממן אבטחה יקרה ליורש היצר הפרוע שברח מהמלחמה כדי לבלות בגולה ברווחה.

למה שהפרהסיה תשלם בעבור הגנה על מי שנמלט מהמדינה במקום לעזור לה? כמה בדיוק עולה לנו לממן את האבטחה שמקבל הפושע המורשע בשל קירבת משפחה לעבריין עם שלל כיתבי אשמה?

האם יתכן שהבן שאינו עובד מסוגל לממן לעצמו חיי פאר, פינוקים ורווחה באמריקה הרחוקה בלי שתהייה מאחוריו איזה קיצבה מאוד נדיבה? מי משלם בעבור החגיגה? למה? הרי יורש היצר בעיקר מזיק למדינה, מידי פעם מורשע בערכאה וגם תוקף בארסיות מפחידה את מוסדותיה וקציניה.

הערה אחרונה: את תמונה הילדותית והגסה שמבזה את אחד מסימלי המדינה פירסם יורש היצר הפרוע. כנראה שאחרי שהמשפחה הלקוייה הסתבכה בערכאה הוא חש צורך בלתי נשלט לרמוס את הדמוקרטיה ולדרוס את חוקיה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- פושע פוגע בביטחון הלאומי. קישור למאמר בשם- דמוקרטיות מתקנות תקלות בבחירות. קישור למאמר בשם- הכישלונות יובילו לבחירות. קישור למאמר בשם- חזון האומה עומד מול כנופייה מזיקה. קישור למאמר בשם- הנוכל מחבל במצבה של ישראל.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן