חזון האומה עומד מול כנופייה מזיקה

חזון האומה עומד מול כנופייה מזיקה

צריך לומר מילה טובה ולשבח את אומץ ליבו, נאמנותו ויושרו של שר הביטחון, שהרי הקצין העז לעמוד על דעתו, וזאת למען טובתו של עמו ומחמת שליחותו.

זה לא תמיד קל לומר את האמת המרה, שהרי לפעמים היא קצת מביכה. למעשה, לא כל אחד מסוגל לעשות זאת, במיוחד מול קהל.

ציטוט:

ההיגיון הפוליטי מאחורי המהלך של גלנט.
כששר הביטחון הצהיר שיתמוך רק בחוק גיוס שיושג בהסכמה רחבה הוא דיבר כאחראי לעתידו של צה”ל ולא כפוליטיקאי בליכוד • המהלך נועד לפתור בעיה אקוטית של מערכת הביטחון, אבל גם אם ייכשל ויוביל לפירוק הממשלה בעוד מספר שבועות, גלנט לא יזיל דמעה.

גלנט מבין שימיה של המחנה הממלכתי בקואליציה הולכים ומתקצרים. בקרוב ימצא את עצמו שר ביטחון בממשלה צרה יחסית, בתקופת מלחמה. גלנט, שמכיר היטב את שלל האתגרים המדיניים והביטחוניים של המדינה, מבין שזה לא בר קיימא. בשלב הזה הוא כבר יודע מה מידת הרגישות של נתניהו לאיומים של בן גביר וסמוטריץ’, וממילא לא סבור שיש לממשלה כזו תוחלת.

אם כבר הולכים לבחירות, שיהיה זה על הנושא הצודק והחשוב ביותר של חוק הגיוס, נושא שיש בו תמיכה ציבורית מקיר אל קיר ולא כשהעניינים יתחילו לצאת מכלל שליטה בגלל איזה משבר תורן של בן גביר. אגב עומד בפניו אתגר לא פשוט, גלנט יצטרך לשכנע שמדובר בהתעקשות עקרונית ומקצועית שלו, ולא בניסיון מתוחכם לחבור לצד השני. המתקפות עליו כבר החלו, ובקרב הזה כל צד ייתן את כל מה שיש לו.

עד כאן ציטוט.

טוב לראות שיש בהנהלה גם אנשים אחראיים ולא רק פושעים, נאשמים בפלילים, טרוריסטים גזעניים, חמדנים סחטניים ועבריינים סידרתיים.

בעזרת השם והליכים דמוקרטיים, בקרוב יבואו שינויים שיחזירו אותנו לפסים.

כמו צפרדע שאט אט מתבשלת בלי להבין שהחום עולה ועדיף לה לקפוץ החוצה ולהמלט, כך גם קורה בשנים האחרונות לאומה העברית שמאוד סובלת.

בהתחלה בא לידיעת הציבור פשע קטן כמו ניאוף סידרתי, אבל הגילוי איכשהו עבר כאילו שהוא מעיד על אופי מוסרי ולא אנוכי, נכלולי או בוגדני.

אחר כך באה הסתה פרועה ואלימה, לכאורה למען ביטחון המדינה, ועשב שוטה ביצע חטא נורא. נו, טוב. ככה זה בחיים. לפעמים מתים.

לאחר שוך המהומה הפושע שהשתלט על הגה הספינה החל לבצע סידרת מהלכים פסולים, שגויים ואסורים, אבל הם באו בצעדים קטנים ,ולכן הדבר לא חימם את האזרחים.

בעזרת השם ובזכות הפושע שלכאורה ימצא אשם, היום מידת הנזק הנורא יותר ברורה, ואולי זו הסיבה שהחזון הלאומי עוד לא התגשם.

סך הכל, הנזק מההסתה המתמידה לשנאה מצטבר ורק גובר. למעשה, אוסף הכישלונות הוביל אותנו לאסון נורא ומשבר, שעליו כנראה נתגבר.

בראש הכנופייה העבריינית עומד פושע פלילי, שהוא כזבן נכלולי ועבריין סידרתי. עד כאן זה כנראה נשמע הגיוני וטיבעי, אבל אז נזכרים שהחוטא הוא המנהיג הלאומי הרשמי.

לצידו של הפושע הראשי יש אוסף של זדים, גנבים, מורשעים, אסירים משוחררים, טרוריסטים גזעניים, מורדים תוקפניים ונוכלים חמדניים. שוב, האמירה עשוייה להתקבל בלי לעשות גלים עד שמבינים שהחברה הללו מנהלים לכל השאר את החיים, וזה לא ממש נעים.

טוב מאוד שקצינים ישרים, אחראיים והגיוניים נמצאים בממשלה ולא רק פושעים מסוכנים. בעזרת השם והחוקים, בקרוב יבואו לנו ימים יפים ויותר טובים. כמובן, כדי שזה יקרה נצטרך לעצור את החוטאים המזיקים שבעזרת הסתה הסיטו אותנו מחזון המייסדים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הנוכל מחבל במצבה של ישראל.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “חזון האומה עומד מול כנופייה מזיקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן