פושעים עברייניים מפחידים שוטרים?

פושעים עברייניים מפחידים שוטרים?

רודנות, כוחנות, עבריינות, מרדנות, סרבנות ואלימות מאוד מסכנות את חזון הציונות וגם אין להן קשר לעיקרי היהדות. למעשה, הגישה הזו היא טעות שתוביל לעימות. שיכלול שכול, יגון ויתמות.

למרבה הצער, כנופייה נכלולית שפושע סידרתי בראשה השתלטה על הנהגת המדינה, ויש מצידה מאמץ עיקבי וזדוני לרמוס את חוקיה ולדרוס את מוסדותיה במטרה להקים כאן רודנות או ממלכה שגזענות אלימה היא דרכה. מה אפשר לומר? בעבור הדמוקרטיה העברית זו בעייה מסוכנת שצריכה לבוא על פיתרונה.

ציטוט:

מי שאמורים לחקור את חברי הכוורת של בן גביר יודעים שגורלם נתון בידיו, ופועלים בהתאם.

אחרי שהפך את המשטרה למיליציה שלטונית, השר מסמן את היעד הבא — אגף החקירות. אם ישתלט עליו תהיה זו מכת מוות למאבק בשחיתות.

עד כאן ציטוט.

כזכור למי מי שזוכרת וזוכר, התורה ציוותה שנסור מרע, שנעשה טוב, שנבקש שלום ונרדפהו. אולי מחמת קושי להשתלט כגיבורים על היצר, החוטאים שמתחזים לכשרים הסתבכו בשלל חטאים ותיקים פליליים, וזה אומר שהם לא ממש צדיקים. במילים אחרות, המנהלים הם פושעים ועבריינים סידרתיים, שפועלים באמצעים כוחניים, מרדניים ומסוכנים. למעשה, אפשר לחשוב שאין להם אלוהים.

ברוך השם, משה הביא לנו מיצוות מצויינות מההרים. כתוב שם שלא יפה לגרום נזק ליצירים אבל מותר לנטרל סיכונים למען קדושת החיים, ורוב היהודים משתדלים לפעול לפי החוקים.

רק רשעים מלאי שינאה לאחרים זוממים לגרום נזקים במקום לבקש הסדרים, וזה מייד מראה שאין להם כבוד למצווה בכתובים, שהם בורים אנוכיים, פושעים אלימים ועבריינים חסרי מעצורים, ולפיכך מאוד מסוכנים.

מעניין אם השוטרים הישראליים יפחדו להתמודד עם פושע מורשע שמנסה לפזר איומים ללא התחשבות בחוקים, אותם הוא נוהג להפר שוב ושוב מאז הרבה שנים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- לראש הכנופייה אין שליטה בפושע? קישור למאמר בשם- עבריין גזען בשירות פושע מסוכן. קישור לזהו זה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן