כנופיית פשע ואזרחים חסרי ישע

כנופיית פשע ואזרחים חסרי ישע

אזרחים חפים מפשע בעוטף עזה לא היו צריכים להענש בגלל פישעי החמאס שעוסק ברשע. חבל שזה קרה. השבת השחורה תזכר כאחת העצובות בהיסטוריה.

אזרחים חפים מפשע במדינה לא צריכים להענש בגלל מעללי כנופיית הממשלה שהתעלמה, הפקירה, הזניחה, בגדה ואחראית לאסון נורא שהוביל למלחמה יקרה ששכול ויגון בצידה, ועד עתה אפילו לא השיגה את מטרותיה.

ציטוט:

האיחוד האירופי יעביר לאונר”א את המימון שהשעה מהארגון בעקבות ההאשמות על מעורבות של עובדי הסוכנות בטבח ב-7 באוקטובר. נשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון דר ליין, אמרה בהצהרה על כך כי “פלסטינים חפים מפשע לא צריכים לשלם על פשעי חמאס”.

עד כאן ציטוט.

במה שנותר ברצועת עזה יש מיליוני אזרחים שהם פליטים, ועימם גם אלפי טרוריסטים. בהחלט חשוב לנטרל איומים מסוכנים אבל חלילה אסור להרעיב נשים, קשישים, ילדים ובילתי מעורבים. למעשה, דבר שכזה מהווה הפרה של חוקים בינלאומיים ולכן עשוי להביא עונשים כבדים.

רעב המוני ברצועה יאלץ אותנו להפסיק את הלוחמה ולסייע לאוכלוסייה, שכן העולם בטעות סבור שהאחריות, גם אחרי הנסיגה החד צדדית שלנו מעזה, עדיין נתונה בידי המדינה.

ללא קשר לאמונה או עובדה, חיוני למנוע מצב בו יש אסון הומניטארי ברצועה שכן העולם יאשים אותנו בבעייה שנוצרה לאחר שבאה עלינו התקפה מזוויעה.

לא תמיד חשוב להיות צודקים. לפעמים חשוב גם להיות אנושיים, גמישים ונבונים.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם רק מכונה. לפיכך, אסור להאמין לדייווחים שלה. במציאות הפושע מעדיף גלידה, והוא גם אוהב לאכול לשובע בישיבה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הנוכל מחבל במצבה של ישראל.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן