הכישלונות יובילו לבחירות

הכישלונות יובילו לבחירות

כנראה שהפושע הסידרתי מבין היטב את מצבו העגמומי. סך הכל, במשמרת שלו התרחש אסון נוראי שמאוד פגע בעם הישראלי.

בצר לו, הוא מפריח כזבים, משמיע איומים ומנסה בכל כוחו למנוע מצב בו הוא מודח ומורשע באחריות לשלל חטאים מזעזעים.

אתמול הפושע נחפז לעלות עם איפור ושערות צבועות ומסורקות אל מול מצלמות, וזאת כדי להשמיע לציבור כל מיני אגדות מעניינות שכנראה מייצגות תיקוות.

ציטוט:

נתניהו היה חיוור מרוב פאניקה. הוא ידע שנתפס במערומיו.

משבר הגיוס נופל על ראש הממשלה בעיתוי הכי גרוע שאפשר, ונראה אותו מפטר שוב את גלנט. לצה”ל בהחלט יש מה לעשות עם החרדים, שסופרים את הימים לקץ הממשלה. אסון המשאית בעזה מראה ש”היום שאחרי” כבר כאן. ובין לבין, כולם פספסו את המניפולציה של ערוץ 14 בפרשת כרטיסי הסים

עד כאן ציטוט.

עיקר המסר ממי שהתעלם מכל האזהרות לגבי הסכנות היה שרק הוא לכאורה יביא ניצחונות, ולצורך זה חייבים למנוע בחירות ולאפשר לו להמשיך לאחוז במושכות.

נו, טוב. כנראה שיותר נעים לחיות באשליות מאשר להכיר בעובדות.

במציאות, סביר שהליך דמוקרטי ידיח את הפושע הסידרתי שגרם לנזק לאומי נוראי, ובגלל שהאיש הוא כזבן נכלולי להצהרותיו הנרגשות אין הרבה ערך קלורי משמעותי.

ברור שהוא מאוד חרדתי ואולי גם חש איום קיומי, אבל לא לגמרי מובן מדוע לדעתו ניתן לשקר לעם הישראלי באופן תמידי לצורך אנוכי. סך הכל, הציבור כבר מבין שהפושע אינו אדם ישר, הגון או אחראי.

מי שבמשמרת שלו נגרם אסון מלא יגון לא ימשיך עוד הרבה זמן לנהל את ציון. סך הכל, ליהודים הנרדפים חשוב לחוש ביטחון, וזה חלק מהחזון.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת יצרה בינה, שהיא רק מכונה ולכן אי אפשר להאמין לה. במציאות הפושע האכיל את העדר חצץ, מרורים וקש, ולכן כנראה שבקרוב הוא יפסיק ללקק דבש.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- חזון האומה עומד מול כנופייה מזיקה. קישור למאמר בשם- הנוכל מחבל במצבה של ישראל.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “הכישלונות יובילו לבחירות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן