הבערת מלחמת דת תדחה את המשפט?

הבערת מלחמת דת תדחה את המשפט?

כל ראשי מערכת הביטחון התריעו והזהירו שכל ניסיון להגביל חוגגים עלולה לגרום לאסון מלא מדון ויגון.
למרבה הצער, הנאשם בפלילים הביא לממשלה פושע מורשע ונתן לו לנהל את המשטרה, כנראה בתיקווה לזכות בתמיכה שתחלץ אותו מהרשעה וישיבה בתא.

השר הגזען התוקפן, המרדן והמסוכן ששוב ושוב הורשע בתמיכה בטרור לא ממש הפך לכבשה תמימה ושוחרת שלום באזור. בנוסף, הפושע ששולט במשטרה גם לא מסוגל לכבוש את יצרו המרושע כמו גיבור. למעשה, נראה שהוא עושה ככל יכולתו שגם אצל אחרים דברים יצאו משליטה ויתחילו לבעור.

ציטוט:

העימות על הגבלת מתפללים ברמדאן: “המפכ”ל נוטה כעת לעמדת צה”ל ושב”כ”.
הרמטכ”ל, ראש השב”כ והמפכ”ל קיימו הערכת מצב משותפת: “המטרה – חופש פולחן, תחת מגבלות ביטחוניות”. צה”ל נגד הניסיון להגביל את הגעת ערביי ישראל להר הבית – מחשש להסלמה ביו”ש שתוביל להוצאת כוחות מעזה. גורמים במערכת הביטחון: “המפכ”ל נוטה כעת לעמדת גלנט, הלוי וראש השב”כ”. נתניהו יכריע.

עד כאן ציטוט.

הציבור עכשיו מבין שגורל המדינה נמצא בידיו של עבריין שהסתבך בפלילים וזומן לבית דין.

ההחלטה לגבי הבערת מלחמת דת לכאורה נמצאת בידיו של ראש הכנופייה, והידיעה הזו מעוררת קצת חרדה.
במציאות, המסכן מנסה לא לעצבן את שותפו הגזעני והלוחמני, אבל יודע שמהומות אלימות יקרבו את קיצו הפוליטי, וגם יחשפו את חוסר מוכנותו להקשיב לדרג המיקצועי על אף הסיכון הביטחוני, הלאומי והמדיני.

קוראים למצבים כאלה- משברים או- קונפליקטים, שכן הם דומים לעמידה מודאגת בצומת דרכים כשלא יודעים לאן נוסעים. מצד אחד, אפשר להתדרדר לתהום, אבל גם יש אפשרות לבחור בנתיב שימנע אסון נורא ואיום.

לנאשם בשלל כיתבי אשמה יש נטייה להכניס עז הבייתה, ואחרי שגוברות התלונות על הנזק וההרס שגורמת הבהמה להתחזות למושיע שמואיל בטובו להוציא אותה. זו כנראה שיטה יעילה, שכן היא כל הזמן חוזרת על עצמה.

במילים אחרות, סביר שהפושע הנכלולי לא יעז להיות אחראי לאסון נוראי אפילו לצורך פוליטי. מצד שני, במזרח התיכון הכל אפשרי, במיוחד כשחשים איום קיומי תמידי וציפצוף על חוקים הוא דבר שיגרתיץ

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו הפעילה בינה, שהיא בעצם מכונה שחשמל זורם בעורקיה. מסיבה זו אי אפשר להאמין לדיווחיה. במציאות, הפושע לא משחק באש אלא נותן לאחרים להבעיר את המצב המרגש. בצורה זו, הוא מאשים אחרים באחריות ואולי קצת פחות חושש להענש.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הכישלונות יובילו לבחירות. קישור למאמר בשם- הנאשם אחראי להרעבת עם. קישור למאמר בשם- חזון האומה עומד מול כנופייה מזיקה. קישור למאמר בשם- הנוכל מחבל במצבה של ישראל.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הבערת מלחמת דת תדחה את המשפט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן