המזימה הנפיצה נעצרה

המזימה הנפיצה נעצרה

הפושע הסידרתי, שהוא גם עבריין, זגזגן וכזבן, היה זה שאיפשר לשור מועד וגזען עם משקפיים ואקדח לאיים בהכנסת עז טמאה, אלימה ומתריסה למשכן.

השליט שמחליט הואיל ברוב חסדו לבטל את המזימה הרעה ברגע האחרון וממש בזמן, כנראה בגלל שהוא לא העז, או הבין שהדבר לא חוקי וגם מאוד נפיץ ומסוכן לכל מי שבאיזור כאן. החוק הישראלי מאפשר בין היתר חופש פולחן, וכולם יודעים שהמחיר להפרתו עלול להבעיר אש מיותרת שתעלה עשן.

מה אפשר לומר? זה ממש תרגיל נכלולי מצויין. במקום שנדון בהרעבת עם, במחדל הנורא שניגרם בשבת השחורה או בהדחת הנאשם, כולנו נודה לעבריין הנאשם על שהוא הפעם בחר כן להקשיב לכל ראשי מערכת הביטחון, וכנראה מנע פיצוץ הרסני ומאוד מסוכן.

מי שמכניס עז מזיקה ולא כשרה הבייתה רוצה הוקרה כשהוא מוציא אותה? בבקשה- תודה רבה.

בעזרת השם וקצת לחץ בינלאומי, הפושע הסידרתי גם יבקש הערכה וחיבה כשתפסק המלחמה, זו שהוא לא מנע או עצר עד עתה, כנראה לצורכי פוליטיקה וכדי להימנע מהרשעה. כמובן שהעולם ורעייתו יחושו הקלה רבה וינשמו לרווחה.

ציטוט:

ראש הממשלה בנימין נתניהו דחה את דרישת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר להטיל מגבלות חדשות על כניסת המתפללים למסגד אל-אקצא ברמדאן. בתום דיון הערכת מצב ביטחונית לקראת החודש הקדוש למוסלמים, הצפוי להתחיל ביום ראשון, קבע הערב (שלישי) נתניהו כי בשבוע הראשון לרמדאן מתפללים יורשו להיכנס להר.

עד כאן ציטוט.

מי בכלל יזכור שהפושע הסידרתי היה זה שאישר להעביר לטרוריסטים הרצחניים המון מזומנים במשך שנים? כולם יהיו שמחים כשיפסיקו לרעום התותחים.

סביר שהנוכל יתייצב עם איפור מול מיקרופונים ויכריז שרק בזכותו אנו קיימים. נו, טוב. זו כנראה דרכם של כזבנים, שאינם אמינים מחמת השקרים שהם כל הזמן מפריחים.

בתום ההצגה יבואו שוטרים, יקחו את הפושע אל מול שופטים ומשם הוא יובל לישיבה מאובטחת מאחורי סורגים. מאוד יתכן שהעבריין המורשע שמונה להיות השר לביטחון לאומי יאופסן לידו, או שהוא יקבל תא בצד השני. סך הכל, הרעבת עם זה פשע מאוד רציני.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הבערת מלחמת דת תדחה את המשפט? קישור למאמר בשם- הנאשם אחראי להרעבת עם. קישור למאמר בשם- חזון האומה עומד מול כנופייה מזיקה. קישור למאמר בשם- הנוכל מחבל במצבה של ישראל.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן