הנאשם אחראי להרעבת עם

הנאשם אחראי להרעבת עם

כל מי שאחראי על מניעת סיוע הומניטארי אזרחי הוא פושע שלא מכבד את החוק הבינלאומי.

תמונות של המוני פליטים רזים, מורעבים ונואשים שמוכנים למות בעבור קצת מזון מזכירים ימים מאוד אפלים.

למרבה הבושה, רשעים שמתחזים ליהודים אשמים בדברים המזעזעים. סך הכל, תורתנו אוסרת לעולל לאחרים מה שלנו היה מאוד לא נעים.

ראש הכנופייה העבריינית, הגזענית, הלוחמנית ותוקפנית עסק בשיפוצים לבריכה על חשבון הפרהסיה השדודה, בהטלת אשמה על אחרים בעיקבות כישלונו המזעזע שגרם לאסונות נוראיים, ובסרבנות לסיום המלחמה שהוא לא מנע על אף אזהרה שניתנה בפרהסיה וגם נשלחה אליו מהצבא במעטפה.

ציטוט:

סגנית נשיא ארה”ב: “אנשים בעזה מתים מרעב. חייבת להיות הפסקת אש מיידית”

עד כאן ציטוט.

למרבה הצער, העולם יצפה במחזות קורעי לב ומזעזעים של המוני אזרחים מורעבים ונואשים, ויתקשה להאמין שכאלה אירועים מתרחשים גם לאחר שנשבענו שהם לא ישובו לעולמים.

האחראי לזוועות המרושעות וגם שותפיו העברייניים כנראה יצטרכו לענות על האשמות מאוד חמורות בערכאות, וסביר שהתשובות המגומגמות שלהם לא ימנעו הענשות.

בעברית קלה, הכנופייה והעומד בראשה בגדו בעיקרה של תורה, וגרמו לנזק נורא. רצון בנקמה ותעלולי פוליטיקה לא מצדיקים הפרה של ההוראה להמנע מפגיעה, אלא בקמים לכלותך.

חבל שבגלל כמה פושעים רשעים יבוא סיבוך קשה ומביך לכל מדינת היהודים. נו טוב. כנראה שככה זה בחיים.

בעזרת השם והבוחרים אולי ההנהלה שתחליף את הכנופייה המזיקה תדאג להראות לעולם שיהודים אינם טרוריסטים אכזריים, ותפעל לסייע לאומללים בכל הצדדים על ידי הסכמים רגועים.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה ולכן אי אפשר להאמין לה. במציאות, הפושע בדרך כלל לא מגיע ראשון לאירוע עם הסעודה וסתם ממתין שם למלצרית שכבר תגיע.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה.. קישור למאמר בשם- פושע מרושע מרעיב אוכלוסיה. קישור למאמר בשם- לראש הכנופייה אין שליטה בפושע? קישור למאמר בשם- עבריין גזען בשירות פושע מסוכן. קישור לזהו זה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הנאשם אחראי להרעבת עם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן