האמריקאים ציוניים והפושעים סרבנים

האמריקאים ציוניים והפושעים סרבנים

ברצונה של השכינה, זו שלפי האמונה שומרת על עמה ומחלצת אותו מצרה, נשיא ארצות הברית הוא דמוקרט ציוני שמכיר את חזון המדינה.

החברים האמריקאים נישמעים הגיונים, אנושיים, אחראיים ומעשיים. למרבה הצער, על השילטון בישראל השתלטה חבורה עבריינים, והם סרבניים, מרדניים, אנוכיים, תוקפניים ומסוכנים.

טוב שבני הוזמן לאמריקה כדי לפגוש בכירים במימשל ולתאם את העבודה. עכשיו רק נשאר לראות מה יעשה הפושע עם שלל כיתבי האשמה. האם יקשיב לחברים ויפעל להגשמת חזון המדינה או ינסה להצית תבעירה גדולה בכוונה לחלץ עצמו מהרשעה וישיבה בתא.

ציטוט:

אמש נאמה האריס והתייחסה לסוגיות הללו שעל הפרק. “בהתחשב בהיקף הנרחב של הסבל בעזה, חייבת להתרחש הפסקת אש מיידית של לפחות שישה שבועות – שזה מה שכרגע נמצא על השולחן”, אמרה. “זה יאפשר את שחרור החטופים ויוביל להכנסת עוד סיוע הומניטרי. הפסקת אש תאפשר לנו להבטיח את ביטחונה של ישראל ולכבד את הזכות של הפלסטינים לכבוד, חופש והגדרה עצמית”.

“חמאס טוען שהוא רוצה הפסקת אש. ובכן, יש עסקה על השולחן וכפי שאמרנו, חמאס צריך להסכים לעסקה הזו”, הוסיפה האריס. “בואו נשיג הפסקת אש. בואו נאחד את החטופים עם משפחותיהם ובואו נספק הקלה מיידית לתושבי עזה. העזתים גוועים ברעב. התנאים לא אנושיים והאנושיות המשותפת שלנו מאלצת אותנו לפעול. ממשלת ישראל חייבת לעשות יותר כדי להגדיל משמעותית את זרימת הסיוע. בלי תירוצים”.

עד כאן ציטוט.

כאמור, חזון המדינה הוא לביטחון, שיווין והסדרה בשכונה. חשוב שנפעל למען המטרה החשובה בלי להתחשב בניסיונותיה של הכנופייה העבריינית שבשליטה לתקוע מקלות בגלגלי הדמוקרטיה ולהפריע.

מלחמה לא תביא רגיעה או שלווה, וחלילה אסור שהעולם יחשוב שגרמנו לרעב בילתי אנושי בעזה.

מי שביצע את הפשע ומנע הכנסת סיוע אזרחי היה מי שמופקד על המערכת כולה. די מצער לחשוב שמעשי עבריינות של רשעים יחידים גורמים לסבל כביר להמון אחרים. חבל שכולנו נחשב לפושעים בגלל מעללי עבריינים בודדים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הנאשם אחראי להרעבת עם. קישור למאמר בשם- פושע מרושע מרעיב אוכלוסיה. קישור למאמר בשם- לראש הכנופייה אין שליטה בפושע? קישור למאמר בשם- עבריין גזען בשירות פושע מסוכן. קישור לזהו זה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן