סחיטה כשרה וקרדום קדושה

סחיטה כשרה וקרדום קדושה

יתכן שהחגיגה נגמרה ועכשיו תתחיל מהומה. סביר שהמתחזים ליהודים יזעקו שלכאורה באה להם שבת שחורה באמצע השבוע וכביכול התחולל אסון נורא, וכל זאת רק מפני שיש כוונה קצת להזיז להם את הגבינה הכשרה.

במשך הרבה שנים מנהיגים שמתחזים ליהודים ניפנפו בקרדום קדושה וחצבו בעזרתה תקציבים ציבוריים, ללא קשר לחלקם בעולם הבא. מאמינים אמיתיים יודעים שאסור לעשות רווחים מהכתובים הקדושים, אבל לא לכל הפוליטיקאים הנכלוליים יש אלוהים.

כנראה שהשוד המאורגן הזה נעשה בכוונה לקיים את מיצוות הסחיטה הכשרה, ולמלא בקפדנות את חובת החמדנות, הטפילות, וההימנעות ממלאכה שחלילה מפרנסת את בעליה.

ברצון השוכן במרומים חוטאים, גנבים ועבריינים נענשים או מסתבכים בפלילים. חוץ מזה, יתכן שהחילונים הדמוקרטים בישראל קצת מאסו במצב בו הם מזיעים ומקריבים בנים בעוד שהמשתמטים הבדלניים מרוויחים.

ציטוט:

החרדים הוכו בהלם: גלנט העלה את הממשלה על מסלול ישיר לפירוק.
בכירי הסיעות החרדיות עודכנו בעמדת של גלנט, אך הופתעו מיציאתו הפומבית עם עמדתו החדשה • למרות היחסים הטובים, יהיה קשה להגיע להסכמות על מתווה גנץ.

עד כאן ציטוט.

טעויות לא מנציחים, משמרים או מכבדים אלא מתקנים.

ישראל היא דמוקרטיה שיוויונית ושוחרת שלום. למרבה הצער, במזרח התיכון עוד אין הסדר שיביא קץ למדון וליגון, ולכן יש צורך להגן בנחישות תקיפה על שלומה של ציון.

לעת עתה, אין ממש שיוויון בארץ, אפילו שזה חלק חשוב מהחזון. בעזרת השם, בגלל שהתרחש אסון העם יתאחד, יתלכד ויעבוד יחד במקום להרבות ריב ומדון.

בדמוקרטיה ובפני הרב חסדו השוכן במרומים כולם וכולן שוות ושווים. אולי הגיע הזמן שגם נקיים את הדברים הכתובים.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה ולכן אי אפשר להאמין להזיותיה. במציאות הכספים הציבוריים שהוענקו לשודדים הסחטניים על ידי נותן השלמונים הועברו בנקאית ולא במזומן או לעיני צלמים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- שריך סוררים וחברי גנבים. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן