פושע פוגע בביטחון הלאומי

פושע פוגע בביטחון הלאומי

עבריין סידרתי שמסובך עד צוואר באופן פלילי מינה פושע גזעני, תוקפני ומרדני לשמור על הביטחון הלאומי.

למרבה הצער, האמירה שלעיל אינה תחילתה של הלצה משעשעת שדנה באיזה רפובליקה עם בננה אלא המציאות העגומה אצלנו במדינה.

כנראה שהכשל המוסרי הנוראי נעשה כי הכזבן הנכלולי רצה לקנות לעצמו תמיכה שתחלץ אותו מישיבה במתקן כליאה ציבורי. סך הכל, הנואף הבוגדני והכזבני גם נותן המון כסף ציבורי למגזר סחטני שאינו דמוקרטי או ציוני במאמץ לחמוק מסופו המשפטי. למרבה הצער, הפושע הגזעני, התוקפני והמרדני שהעבריין הביא לצורך אנוכי גורם למדינה נזק ביטחוני ומדיני באופן תמידי.

ציטוט:

המל”ל מצטרף לשב”כ: לא ישלח עוד נציגים מטעמו לדיונים אצל בן גביר.

השר לביטחון לאומי ואנשיו נכנסים לדיונים המוגדרים סודיים עם טלפונים ניידים, ובארגוני הביטחון חוששים הן מהדלפות הן מהאזנות סתר. לפי כמה מקורות לפני כשבועיים צילם אחד מאנשי השר את נציג המל”ל ואת בכיר שב”כ שנכחו בדיון, לתדהמת הנוכחים

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, למערכת הביטחון אין אימון בפושע מורשע שמסכן את המדינה. במילים אחרות, העבריין הסידרתי שמונה להיות השר לביטחון לאומי גורם לאומה, לשלומה ולמצבה נזק נוראי.

מעניין כמה זמן יקח לכולם להבין שגם מי שמינה את הפושע המסוכן הוא בעצם עבריין כזבן שכבר גרם מספיק נזק כאן.

בכל דור ודור קמים עלינו לכלותנו, וקיצונים אלימים, מרושעים וכוחניים מאיימים על שלומנו. ביחד, לאור חזוננו, תורתנו ודרכנו, נתגבר על הרשעים שוחרי המדנים, נסור מרע, נעשה טוב, נבקש שלום ופשרה, ותהייה הסדרה רגועה בשכונה.

ההיסטוריה העצובה שלנו מראה ששנאה, פלגנות, סרבנות, מרדנות ולוחמה מאוד פוגעות באומה. למה שלא נלמד את הלקחים הישנים?

מדוע שוב יש בעולמו גזעניים תוקפניים ואלימים שמבקשים מלחמה הרסנית עם נפגעי,ם וחולמים על ניצחונות מפוארים במקום לחשוב על קדושת החיים? לא למדנו כלום מהחורבנות הקודמים?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- עבריין גזען בשירות פושע מסוכן. קישור למאמר בשם- פושע מרושע מרעיב אוכלוסיה. קישור למאמר בשם- לראש הכנופייה אין שליטה בפושע? קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “פושע פוגע בביטחון הלאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן