לשקר לא תמיד עוזר

לשקר לא תמיד עוזר

הפושע הסידרתי, זה הנאשם הפלילי שגם אחראי לאסון לאומי נוראי, הצהיר לאחרונה שהנשיא האמריקאי לכאורה מתנגד לחסל שילטון עברייני, כוחני ואכזרי בעזה שעוסק בטרור ורשע.

למרבה הצער, אי אפשר להאמין לכזבן הנכלולי שכן הוא כל הזמן משקר בציבורי לצורך אנוכי או תדמיתי.
במציאות, נשיא אמריקה הוא דמוקרט ציוני שלא רוצה שישראל תסתבך בהפרת החוק הבינלאומי, אבל מאוד מעוניין לסייע לנו להגשים את החזון הלאומי, שהוא להסדר שלום אזורי.

הטענה המשונה שהשמיע הפושע כאילו אמריקה לא רוצה שננצח במלחמה היא קצת, תמוהה, שלא להשתמש בשפה פחות עדינה, שהרי עד היום היא בעיקר סייעה לנו בכל צורה שיכלה, וגם גילתה סבלנות גדולה כשמערכה התארכה, ולא הסתיימה או הצליחה להשיג את מטרותיה.

מי שמסרב להפסיק את המלחמה ואחראי להרעבת אוכלוסייה הוא הפושע שהעביר לטרוריסטים מיליונים רבים במיזוודה ולא הקשיב לראשי מערכת הביטחון שהתריעו בפניו בפני סכנה. שוב ושוב אמריקה ביקשה להתחשב בחוקי מלחמה ולא לפגוע באוכלוסייה, והפושע הבטיח ואז הפר את ההתחייבות בצורה גסה.

ציטוט:

המסר של שר ההגנה האמריקני לגלנט: תבוא עם פתרונות למשבר ההומניטרי בעזה.

במהלך שיחת טלפון אתמול הסביר אוסטין למקבילו הישראלי את הלחץ על הממשל בכל הנוגע לתמיכה בישראל. “אתה חייב להבין את האווירה כאן”. גלנט שיגיע לוושינגטון בשבוע הבא יביא איתו רשימת קניות ארוכה של נשק אמריקני.

ציטוט:

נתניהו בראיון לתקשורת האמריקנית: “מי שאומרים לנו לא לפעול מרפיח – דורשים מאיתנו להפסיד במלחמה”

עד כאן ציטוט.

אמריקה מנסה למנוע משבר הומניטארי בעזה שיגרום לעולם להפנות אלינו כתף קרה ולהפסיק לספק עזרה, והעבריין הסידרתי מאשים אותה ברצון להזיק למדינה?

כאמור, כאשר כזבן סידרתי מדבר הוא בדרך כלל משקר, אולי משום שהוא סבור שזה עוזר לשפר את מצבו שבעצם מתערער.

הפושע שולח את שר הביטחון בבהילות לאמריקה עם רשימת בקשות לסיוע שיאפשר את המשך הלחימה. כבוד הנשיא הצהיר שחיוני להכניס סיווע לאוכלוסיה ולהמנע מפגיעה בה, והוא מעדיף לעצור את המערכה ולהגיע להפוגה שתאפשר הסדרה ופתרון לבעייה.

יש אפשרות די סבירה שמי שבא למעצמה בבקשה יאלץ להתחשב בתנאים שיתלוו לעסקה, והדבר מעורר קצת תיקווה. חוץ מזה, יהייה לכנופייה העבריינית שמורדת בחזון המדינה בצורה אלימה קצת קשה להמשיך בלחימה ולהרחיב את המערכה לכל השכונה לצרכי פוליטיקה כאשר תחמושת לא מגיעה.

חלילה יבוא שלום אזורי לשכונה ראש הכנופייה יוכל לטעון להגנתו שזה רק באשמתה של אמריקה בעוד שהוא עשה ככל יכולתו לחבל בהגשמת חזון המדינה כדי לשמח גזענים קיצוניים ולחמוק מהרשעה.

קישור למאמר בוואלה. קישור לישראל היום. קישור למאמר בשם- הכנופייה רוצה מלחמה. קישור למאמר בשם- הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה. קישור למאמר בשם- פושע מרושע מרעיב אוכלוסיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן