הכנופייה רוצה מלחמה

הכנופייה רוצה מלחמה

הפושע הסידרתי פועל באופן לא חוקי לצורך אנוכי וזה מסבך את העם הישראלי.

הרעבת אוכלוסייה וסירוב להפסקת הלחימה כבר יצרו לנו בעייה מאוד חמורה, ועכשיו מתגלה שגם נעשים פשעי מלחמה כנגד השכנים בגדה? למה? התעמרות כוחנית תביא רגיעה?

ציטוט:

האמבולנסים מתעכבים והנסיעה מתארכת: כניסות לכפרים בגדה חסומות בידי הצבא כבר חמישה חודשים.

מאז תחילת המלחמה נאלצים הפלסטינים לנסוע בדרכים עוקפות ומשובשות, ובאחד הכפרים אף נדרשים לדווח להתנחלות הסמוכה כשהם יוצאים ברגל. “מונעים מאיתנו לעבור במחסום גם במקרה דחוף”, מספר מתנדב רפואי

עד כאן ציטוט.

נו, טוב. כנראה שככה זה כאשר עבריין סידרתי ממנה פושע מורשע שהוא גזען ורשע לתפקיד לאומי.

אולי מישהו חושב בטעות שהבערת השטחים תעזור להשכיח מאיתנו את המחדלים הנוראיים? במציאות, העולם מביט באירועים המזעזעים ומאשים את הישראלים, לא רק את הפוליטיקאים עם הסיבוכים המשפטיים.

מצער לחשוב שכמה פושעים גורמים נזקים קשים להמונים, ורק קצת מנחם לזכור מה מספרת ההיסטוריה לגבי גורלם של רודנים.

סביר שמי שהצטרף לכנופייה אחרי הטבח הנורא כדי לעזור לאומה בשעת צרה לא התכוון להיות שותף לפשעי מלחמה. למעשה, גם אמריקה, קנדה ואירופה לא רוצות לשלוח חימושים וסיוע שעלול לתרום להחרפת הבעייה.

ללא קשר לבקשות להתחשב בחוק ולהבטחות לעשות זאת, הנאשם ממשיך לגרום נזק בפעולות שגויות, נפיצות ומסוכנות. התוצאות של השגיאות, הטעויות והעוונות יפגעו בכל הישראלים והישראליות.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה נטולת תובנה. במציאות, הפושע הציג את התוכנית הנפיצה לעולם באיזה אולם בלי לאחוז במשהו דליק ביד השנייה.

אולי כדאי שנחליף הנהגה בלי הרבה השהייה, שכן הפושע מסבך וגם מאוד מסכן את כל המדינה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הבעייה אינה ההסברה אלא הפשע. קישור למאמר בשם- האחראי הוא פושע סידרתי, קישור למאמר בשם- הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה. קישור למאמר בשם- פושע מרושע מרעיב אוכלוסיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “הכנופייה רוצה מלחמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן