הבעייה אינה ההסברה אלא הפשע

הבעייה אינה ההסברה אלא הפשע

הפושע שבראש הכנופייה העבריינית מנסה לספר שהבעייה של המדינה העברית היא לכאורה בהסברה, שאינה מיטבית.

מוכר הרהיטים שעלה לגדולה בזכות גבורתו של אחיו ובעזרתו הנדיבה של הדוד באמריקה הוא מומחה בהפרחת מילים. למעשה, הפושע המוכשר הצליח לספר ליהודים ששינאה היא לכאורה עיקרה, וששלום הוא סכנה.

ההסתה שלובתה ולא נמנעה הצליחה לרשעים ממש נפלא. מופרע מוסת רצח את משחרר הבירה, הפושע כבש את השררה, הליך השלום נתקע והאומה הוסטה מחזונה להסדרה.

לפתע פתאום יש לנו בעייה בהסברה, והיא לכאורה האשמה בכישלון הנורא?

העבריין הסידרתי הוא כביכול כבשה תמה שלא יכולה להסביר את עצמה, כל העולם רשע, ושלל מסבירים הלאומיים המצויינים שהוא עצמו מינה לא עושים את העבודה?

במציאות, קצת קשה להצדיק פשע מלחמה ושלל כיתבי אשמה, כך שלא בטוח שעיקר העיניין הוא הסברה לקוייה.

ציטוט:

נתניהו: המו”מ? צריך להיות קשוח. הסברה? אין אנשים, לא יודעים לחבר מילה למילה.

בדיון המדיני-ביטחוני הסגור, נשאל ראש הממשלה בנימין נתניהו אם נושא ההסברה באנגלית מטופל מספיק טוב. “ברור שלא”, ענה נתניהו. אחד הנוכחים “זה פונקציה של כסף”, ועל כך אמר נתניהו: “זה לא כסף. הבעיה היא שאין אנשים. אתה מוקף באנשים שלא יודעים לחבר מילה למילה”. משרד ראש הממשלה גייס מתחילת המלחמה כמה דוברים לתקשורת הזרה – ובהם מארק רגב ששימש כדוברו של נתניהו בעבר; העיתונאית טל היינריך; ואילון לוי,

עד כאן ציטוט.

טוב שהפושע יודע לחבר מילה למילה כמו איש מכירות נפלא, אבל חבל שהיכולת מבוזבזת על הפרחת כזבים מגוחכים לפרהסיה שכבר מספיק סבלה.

לסיכום, יתכן שהבעייה הלאומית הקשה אינה בגלל הסברה לקוייה אלא באשמת התנהלותו העבריינית והמזיקה של הפושע הסידרתי שלעת עתה עדיין בראשה. סך הכל, ראש המערכת אחראי עליה, והוא בעצם זה שמינה את אלה שעכשיו הוא מנסה לגלגל עליהם אשמה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בצעם מכונה. במציאות הפושע אינו קופידון מלאך האהבה, והחיצים שלו לא תמיד פוגעים במטרה.

קישןר למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- האחראי הוא פושע סידרתי, קישור למאמר בשם- הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה. קישור למאמר בשם- פושע מרושע מרעיב אוכלוסיה. קישור למאמר בשם- לראש הכנופייה אין שליטה בפושע?  קישור למאמר בשם- עבריין גזען בשירות פושע מסוכן. קישור לזהו זה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “הבעייה אינה ההסברה אלא הפשע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן