רק האחראי אינו אחראי

רק האחראי אינו אחראי

אולי ראש המערכת מנסה לטעון שלדעתו הוא אינו אשם בכך שהיא לא תפקדה וכשלה, אבל את זה תקבע וועדת חקירה.

מתוך תחושת בהלה, חרדה, מצוקה ואימה, הפושע, זה שאישר העברת המון מזומנים לטרוריסטים רצחניים והתעלם מכל מי שניסה להזהיר מפני הסכנה, עכשיו מנסה להטיל את האשמה על הצבא, זה שמכוח חוק מחוייב לציית להוראות הממשלה.

אגף המודיעין בצבא שלח לראש הכנופייה כמה מיכתבי אזהרה, שר הביטחון הסביר את הסכנה בדאגה גדולה לפרהסיה, כל ראשי זרועות הביטחון ניסו להתריע, אבל הפושע בחר לצפצף על המערכת כולה במאמץ לחלץ עצמו מהרשעה ובא אסון נורא.

מה אפשר לומר? הסתה לשנאה שחוזרת על עצמה יום ולילה היא שיטה די יעילה. משחרר הבירה שעשה שלום עם הרשות ומדינה שכנה הוגדר פעם כבוגד וסכנה לאומה. מכונת ההסתה לחרדה ואיבה פעלה במלוא עוזה, וכתוצאה מהנדסת התודעה בא לנו רצח נורא, שהסיט את האומה מתורתה וחזונה להסדרה בשכונה.

מי שלא מנע הסתה נוראה ואפילו ליבה אותה זכה לרשת את השררה, ומאז הוא מתאמץ לדרוס את הדמוקרטיה ולצפצף על חוקיה. הרביעי לנובמבר הוביל לשביעי באוקטובר, וזה לנצח יזכר.

מאז כבש את השילטון באופן נכלולי העבריין הסידרתי הסתבך עד צוואר באופן פלילי, נמצא אחראי לאסון נוראי, לא מנע טבח מזעזע על אף מכתבי האזהרה, גרם להרעבת עם שזה פשע מלחמה, והסתכסך עם אמריקה, שבילעדיה יהייה לנו קצת קשה לשרוד בשכונה.

במקום להסיק מסקנות ולהניח את המפתחות העבריין הסידרתי מנסה להאשים בכישלונותיו ומחדליו את צבא ההגנה השראלי, כאילו שהוא כראש המערכת אינו אחראי. מה אפשר לומר? לא בטוח שהתרגיל יצליח, אבל זה טיבעו של העבריין הסידרתי.

ציטוט:

מכונת הרעל עובדת: ככל שהזמן עובר כך הציבור מאשים יותר את הצבא.

עד כאן ציטוט.

חלילה, ההסתה הארסית תצליח כמו זו שפעם הובילה עשב מוסת ומופרע לרצח ראש ממשלה, אולי הכנופייה תפטר את הצבא שלכאורה הזיק לדמוקרטיה וחטא, ונבקש יפה סליחה מהפושע.

בעזרת השם, נסתדר בלי צבא שילחם, וישאר רק הפושע שמתלהם. הדתיים ימלמלו לנו תפילות, וכהרף עיין ינוסו כל האוייבים. יודעי דבר מספרים שמי שמאמין לא מפחד, במיוחד החרדים. מצד שני, לא בטוח שכל שונאי ישראל מפחדים מבדלנים שאינם חמושים.

יתכן שאם כנופיית הממשלה תפיל אשמה על הצבא הוא יפוטר לאלתר, ואולי הפושע הסידרתי כבר לא יפחד מסופו הפוליטי המר.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא רק מכונה נטולת תובנה. במציאות, הפושע שולח אחרים לעשות בעבורו את העבודה הקשה בעוד שהוא עצמו מתחזה לכבשה תמימה ללא קשר לשלל כיתבי אשמה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הבעייה אינה ההסברה אלא הפשע.  קישור למאמר בשם- האחראי הוא פושע סידרתי, קישור למאמר בשם- הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה. קישור למאמר בשם- פושע מרושע מרעיב אוכלוסיה. קישור למאמר בשם- לראש הכנופייה אין שליטה בפושע? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “רק האחראי אינו אחראי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן