האחראי הוא פושע סידרתי

האחראי הוא פושע סידרתי

רשמית וחוקית, ראש הכנופייה אחראי לכל מה שעושה המדינה. חלילה, הפושע יסתבך בפשע מלחמה בלי לכבד את תחנוני האזהרה, העולם יראה בכולנו עבריינים שפוגעים באזרחים, וזו בעייה.

ציטוט:

מנכ”ל ארגון הבריאות העולמי: “מפציר בישראל לא לתקוף ברפיח”

מנכ”ל ארגון הבריאות העולמי, תאודרוס אדהנום גברה-יסוס, התייחס הלילה (ראשון) לאישור התקיפה הישראלית ברפיח וכתב: “אני מודאג מאוד לגבי התוכניות של ישראל לפתוח בפלישה קרקעית לרפיח. אלימות שמרחיפה באזור עם צפיפות אוכלוסין גבוה תוביל לעוד סבל ומוות. ל-1.2 מיליוני האנשים שברפיח אין מקום בטוח לברוח אליו. בשם האנושות, אנו מפצירים בישראל שלא לתקוף ברפיח, ולנסות ליצור שלום במקום זאת. אסור לאפשר לאסון ההומניטרי הזה להסלים.

עד כאן ציטוט.

במילים אחרות, העבריין הסידרתי עלול לגרור אותנו לעולל לאחרים מה שליהודים לא היה נעים.

במקום לסור מרע הפושע הסתבך עד צוואר בפלילים. במקום לעשות טוב הוא אחראי לאסונות לאומיים. במקום לבקש ולרדוף שלום הוא אישר העברת מיליונים לטרוריסטים רצחניים, מסרב להפסיק את המלחמה ולא מקיים את מיצוות פידיון שבויים, כאילו שתמונות של בתים חרבים ועשנים או ילדים מורעבים יותר חשובה לו מקדושת החיים.

מה שאולי קצת ירגיע את המודאגות והמודאגים זה שכנראה אין די מקום באולם הדיונים בהאג היפה, הירוקה, הרגועה והשטוחה להרבה מיליונים. לפיכך, כנראה שרק יזומנו לבית המשפט הנאה האחראיים, אלה שנתנו את ההוראה להרעיב אזרחים ולסרב להסדרים.

הצבא הכין ואישר תוכניות להשלמת כיבוש הרצועה לפני שבועות, אבל הפושע הסידרתי לא נתן הוראות, אולי משום שהוא מבין מה יהיו התוצאות המחרידות.

ללא קשר לעובדות המציאותיות, חברת כנופייה צרחנית, בורה, תוקפנית, אלימה וגסה ניסתה להאשים את הצבא באי ביצוע המשימה, זו שהבוס שלה לא הורה לבצע.

למרבה הצער, הפרחת כזבים מרושעים וזדוניים לפרהסיה נעשית די בהתמדה, כנראה בגלל שלחברי וחברות המליאה יש חסינות מלאה ולכן אין שום חשש מהתוצאה של הלבנת פנים בפרהסיה והוצאת דיבה שיקרית ומזיקה לצרכי פוליטיקה זולה.

אולי מי שפעם הייתה צרת התרבות קיבלה בעיתון כותרת מרשימה ותמונה לאחר שהתחצפה וכיזבה בכוונת תחילה בעבור ראש הכנופייה. מצד שני, היא בעצם חשפה לפרהסיה ניסיון כושל, חסר ביסוס וזדוני להטיל אחריות על הצבא, זה שמכוח חוק מציית להוראות הממשלה בה היא עצמה חברה.

בקיצור, הרעבת עם ופגיעה באוכלוסיה אזרחית זו בעייה מאוד חמורה, ומי שאחראי לה הוא ראש הכנופייה, לא הצבא שלפי חוק רק מציית להנחייה מגבוהה.

בעזרת השם, נזק נוסף לא יגרם, נגיע לאיזה הסכם ורק מי שאשם ישלם. זה בסדר שקומץ פושעים אנוכיים ומסוכנים יגרמו סבל נורא לעם שלם?

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת וההזוייה שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה נטולת דיעה. במציאות, הפושע עוד לא הורשע וסבלנות היא מעלה חשובה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- חסינות מאפשרת רישעות וכזבנות. קישור למאמר בשם- הסתה פרועה בשירות הוד מלכותה. קישור למאמר בשם- הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה. קישור למאמר בשם- פושע מרושע מרעיב אוכלוסיה. קישור למאמר בשם- לראש הכנופייה אין שליטה בפושע? קישור למאמר בשם- עבריין גזען בשירות פושע מסוכן. קישור לזהו זה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “האחראי הוא פושע סידרתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן