האומה ממתינה לשמוע סוד ידוע

האומה ממתינה לשמוע סוד ידוע

המאמינים מחכים בסבלנות רגועה למשיח שטרם בא, אבל אולי שוכחים שתיקון עולם הוא בעצם באחריותם ויתכן בשבגלל אי קיום מיצוות התורה, כמו למשל גידול ביכורים להביא לבירה, התחשבות באחרים, גילוי חמלה והימנעות מפגיעה, הוא עדיין לא הגיע ארצה עם חמורו בריצה קלה.

לעומת הסבלניים שמקבלים באהבה את רצונו, על אף הקשיים, האסונות הנוראיים, השחיתות, ההפקרות והחטאים של המנהלים העברייניים, אחרים מעדיפים פתרונות מיידיים ותשובות ללא דיחויים.

מה לעשות שטחנות הצדק סובבות לאט, אולי כדי למנוע טעויות חפוזות או בשביל לחוש חשובות, רציניות, נדרשות, מעמיקות, יסודיות ואמינות. מצד שני, גם יכול להיות שהסחבת נובעת מהעדר תקציבים או בגלל שר המשפטים שמסרב למנות שופטות ושופטים מטעמים פוליטיים, והתיקים מצטברים ונערמים.

ציטוט:

ועדת החקירה לעניין הצוללות צפויה לסיים בקרוב את שמיעת העדויות.

הוועדה שמעה כבר עשרות עדים, בהם גם ראש הממשלה נתניהו, ראש הממשלה לשעבר ברק, רמטכ”לים לשעבר ועוד. לאחר סיום שלב העדויות, הוועדה תדון בממצאים ובמסקנות.

עד כאן ציטוט.

למרבה השמחה, כבר שנים עברו מאז התגלה שהפושע לכאורה אישר מכירת אמצעים מסוכנים בעבור רווחים אישיים בלי שבמשרד הביטחון יודעים. לפיכך, יש אפשרות שבקרוב יכול להיות שיתכן ואולי נתבשר שכבר יש מימצאים מזעזעים, וכנראה נחוש מופתעות והמומים, שלא לומר מזועזעות ומרומים.

איך יגיב הציבור הישראלי אם חלילה יתגלה שפרט למימון טרוריסטים רצחניים במשך שנים ואחריות לאסונות מזעזעים שגבו חיים רבים העבריין הסידרתי גם בגד בביטחון האומה למען רווח אישי במזומנים?

אולי כדאי לבקש מכולם וכולם להעמיד פנים כאילו מסקנות ועדת החקירה שבקרוב אולי יפורסמו הם דברים מפתיעים, חדשים, לא מוכרים ודי מטרידים? סך הכל, יש אפשרות שלאחר שמיעת מאות עדים במשך הרבה שנים, חיטוט באלפי מסמכים יתגלה לנו מה שבעצם כבר ידוע מאז שהפרשה ופרטיה פורסמו ברבים.

צריך לזכור שיודעי דבר מספרים שהשוכן במרומים לפעמים מחולל ניסים שאינם לגמרי מובנים, ולכן יש אפשרות שבתום כתיבת סיכומים מפורטים ומנומקים ופירסומים ברבים מסקנות הבדיקה המעמיקה יספרו שהפושע הסידרתי הוא חף, זך, טהור, צח ותמים. אומנם זה לא ממש סביר, אבל קשה לדעת בוודאות עד לדיווח של הגורמים הרשמיים.

קישור למאמר בכאן.קישור למאמר בשם- יתכן שהפושע בגד במדינה? קישור למאמר בשם-הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- יש שתיקה ואין תביעה. קישור למאמר בשם- כסף במזוודה זו בעייה. קישור למאמר בזמן ישראל. קישור למאמר בשם- טביעת דיבה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן