בגידה בחזון תביא אסון

בגידה בחזון תביא אסון

ההיסטוריה העגומה מראה שהסתה ארסית, שיקרית ומתמידה לשנאה שאינה עיקרה של תורה הצליחה להשכיח מהיהודים את עיקר המסר בכתובים.

הסתה לחרדה ואיבה הובילה לרצח מזעזע של ראש ממשלה, והאומה הוסטה מנתיבה, חזונה ודרכה.

מי שלא מנע ואף עודד את ההסתה השתלט על הנהגת המדינה, הסתבך בשלל כיתבי אשמה וגם באחריות לאסון לאומי נורא.

בנוסף, לאחרונה הפושע הסידרתי מסרב להפסיק את הלחימה ברצועת עזה או לכבד הבטחה לכבד את החוק כדי למנוע פגיעה באוכלוסייה.

במעשיו המרושעים, העברייניים והמרדניים הוא לא רק מפר חוקים אלא גם מסתכסך עם חברים בהם אנו תלויים, וכל הנזק הזה נעשה לצרכים אנוכיים במאמץ לחמוק מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים.

חזון המדינה הוא לביטחון, שיוויון והסדרה בשכונה. למרבה הצער, הפושע אחראי לאסון מזעזע ומחדל ביטחוני נורא, הוא צירף גזענים סרבניים ומלאי שינאה להנהלה, ובאופן עיקבי מתנגד להגשים את הכוונה להגיע לפשרה שתעצור את מעגל הלוחמה.

בעברית קלה, לא רק שהעבריין חשוד בבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה בלי שמשרד הביטחון ידע, במימון טרוריסטים רצחניים שגרמו לנו אסון נורא, אלא שהוא בוגד בחזון המדינה בהתמדה, וזו בעייה.

אולי כדאי לבסס את הטענה החמורה באיזה עובדה? בבקשה. למטה ציטוט ממגילת העצמאות:

אנו קוראים – גם בתוך התקפת-הדמים הנערכת עלינו זה חדשים – לבני העם הערבי תושבי מדינת ישראל לשמור על שלום וליטול חלקם בבנין המדינה על יסוד אזרחות מלאה ושווה ועל יסוד נציגות מתאימה בכל מוסדותיה, הזמניים והקבועים.

אנו מושיטים יד שלום ושכנות טובה לכל המדינות השכנות ועמיהן, וקוראים להם לשיתוף פעולה ועזרה הדדית עם העם העברי העצמאי בארצו. מדינת ישראל מוכנה לתרום חלקה במאמץ משותף לקידמת המזרח התיכון כולו.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה שהנאשם חוטא במודע לכל הנאמר. הוא מספר שלכאורה אין עם מי לדבר, אפילו שכל ההסכמים שעשינו בשכונה מחזיקים מעמד תקופה מאוד ארוכה, ומסרב להפסיק את המלחמה בדרום רצועת עזה כדי למנוע פגיעה באוכלוסיה שלא מהווה סכנה, שזה פשע.

למרבה הצער, מעלליו הפסולים, הרעים, המזיקים והמסוכנים של הנאשם בפלילים גורמים נזק גדול לכל מדינת היהודים. סך הכל, העולם רואה שאנו לא מחליפים עבריינים באנשים הגונים.

יתכן שהגיע הזמן להדיח את ההנהגה שכשלה וחטאה בכזו שכן מכבדת את חזון המדינה וחוקיה.

קישור למגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- רק האחראי אינו אחראי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן