צופים יקרים וחברים נכלוליים

צופים יקרים וחברים נכלוליים

פוליטיקאי בוגדני שערק מקבוצתו, לאחר שפעם היה ממונה על שמירת החוק במדינה בעבור כנופייה עבריינית מזיקה, לאחרונה אץ בשקיקה מלאת תיקווה לגדולה בחזרה לחיקו החמים של פושע הסידרתי המסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה

ציטוט:

סער הודיע לנתניהו על פרישתו – והתבקש להמתין.
יו”ר תקווה חדשה גדעון סער שוקל פרישה על רקע רצונו להצטרף לקבינט המלחמה • נתניהו מנסה לצרף את סער לקבינט – מהלך שמתנגש עם דרישות בן גביר וסמוטריץ’ שמתעקשים לקבל סמכויות זהות.

עד כאן ציטוט.

ההיסטוריה מראה שנציגי ציבור שעורקים מקבוצתם, משנים את עמדתם ובוגדים בהתחייבותם לא זוכים לאימון העם.

זה קרה לסילמן, שמאז שערקה רק מתלוננת שטרוריסטים מסוכנים מתקיפים אותה עם טלפונים שמצלמים כל הזמן, לאורלי הנאה שמאוד פגעה במי שפתח בפניה דלת וקידם אותה ואז בגדה בו נעלמה מהבמה, ואפילו לאלכס שפעם הסכים לקבל מיצובישי נאה במתנה כדי שישתכנע להרים אצבע.

אולי האיש האחרון שבגד ודורש מעמד מיוחד סבור שהוא עושה משהו לטובת המדינה, וזכותו לדעתו המשונה.

מי שקפץ מהספינה השוקעת של הכנופייה עבריינית ועבר לחבורה ישרה כנראה זיהה לאחרונה הזדמנות לרשת את הנאשם בשלל כיתבי אשמה. לצורך קידומו האישי הוא החליט לבגוד בקבוצה אליה חבר מרצונו החופשי, ובחר לצרף ראש נכלולי, שאפתני וערמומי למיטה חולה שבה יש נאשם פלילי עם סיבוך משפטי וציבורי מאוד רציני.

מה אפשר לומר? לא בטוח שהשותפים שניבגדו יסכימו לקדם את סער, וזה כנראה ימלא אותו צער. סך הכל, מי שפגע בקבוצה עימה היתה לו הסכמה חתומה לא צריך לקבל מתנה בעבור בגידה.

לא נותר לבוגד המסכן אלא לאיים, להתלהם ולהתחנן לעזרה מהעבריין המסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה ואחריות לאסון לאומי נורא, זה הפושע שלכאורה בקרוב יודח, ישפט וימצא אשם בערכאה.

ציטוט:

יו”ר תקווה חדשה הודיע כבר שלשום (רביעי) לרה”מ כי הוא מתכוון לפרוש מהממשלה, ואף היה אמור לקיים הצהרה לתקשורת, אך התבקש על ידי אנשי נתניהו לתת הזדמנות נוספת ולהמתין עם הצעד. אותם גורמים בסביבת ראש הממשלה הסבירו שנעשים מאמצים משמעותיים לפתור את הבעיה, ובעקבות כך סער נענה לדרישה והסכים להמתין פרק זמן מסוים.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הפושע שמסובך עד צוואר בכיתבי אשמה מבקש מפקוד נאמן וצייתן לשעבר שימתין בסבלנות רגועה בזמן שהוא מנסה לשכנע את השותפים ששינוי הסכמים זה דבר שיגרתי, מקובל, מועיל וטוב למדינת היהודים.

באופן עצמאי שר המשפטים לשעבר בקושי עובר את אחוז החסימה, אולי בגלל הכריזמה הדלה, הזגזגנות, הסרבנות לפשרה שהיא חזון המדינה והעדר היושרה, ולכן חבירה לפושע ותחינה לחסותו היא בעבורו האפשרות הפוליטית היחידה להשאר על הבמה.

מה אפשר לומר? קשה להאמין שקצינים הגונים, אחראיים, נבונים וישרים יסכימו לתת לעבריינים שאפתניים ובוגדניים את מה שהם רוצים. אולי בכלל כדאי שהשאלה לגבי אימון בהנהגה תועבר לבוחרות ולבוחרים.

מי יודע? אולי הציבור אוהב פושעים סידרתיים, כזבנים נכלוליים, שותפים סרבנים, בוגדניים ואנשים שאחראים לאסונות לאומיים?

התרגיל האחרון כנראה נועד לפגוע ולערעת את הקבוצה היריבה, זו שבאה לתת עזרה למדינה לאחר שהכנופייה כשלה, לא הקשיבה לאזהרה, הסתבכה וגרמה לאסון נורא.

במציאות, הפושע מימין רק הקריב עוד חייל שנחשף לציבור כבוגד בעבור הבטחות נוצצות. עכשיו ברור שהעריק הוא אדם בוגדני ושאפתני שאינו אמין. בקיצור, הפושע הסידרתי שוב הדגים לציבור איך הוא פועל באנוכיות חסרת התחשבות, ואז מאשים אחרים בסיחרור.

בחירות מאוד יעזרו לדמוקרטיה להבין אם היא מעוניינת לקיים את חזונה או להפוך לרודנות גזענית ודתית שמאמינה במלחמה מתמידה ומנוהלת על ידי פושע.

למה הפושע הנכלולי מפחד מבחירות? אולי הוא כבר מבין מה יהיו התוצאות הברורות? יתכן שהעבריין הסידרתי קלט שהעם הישראלי כבר יודע שהוא אחראי לאסון נוראי? כנראה שעדיף לו לדחות, להשהות ולהמציא סיבות שימנעו בחירות כדי שהוא לא יחוש בושות, אכזבות או יסבול מהענשות.

במגילה שהקימה את המדינה כתוב שאנו שואפים לביטחון, שיוויון ושלום במזרח התיכון. למרבה הצער, הכנופייה העבריינית הגזענית והסרבנית שכרגע בשילטון בוגדת בחזון, ובכך מאוד מסכנת את ציון.

מי יודע? אולי הקצינים האחראיים יעדיפו לא לפרק את הממשלה לעת עתה ויסכימו שבצוות הנהלה הכי בכירה ישבו, כצופים שבעיני עצמם חשים מאוד חשובים, פושע ששוחרר ממאסר, שב להיות שר והסתבך עם החוק כבעבר, ואולי עוד משקיף שכבר אינו ממושקף ללא זכות הצבעה, שפעם היה שר המשפטים של הפושע המסובך עד צוואר בפלילים. ולכאורה יורשע בערכאה

סך הכל, הצופים הישרים שאינם מכובדים אולי ישבו מעונבים בדיונים בלי שהם קובעים או מחליטים, ולפיכך יתכן שאין בעייה אם הם יהיו בחדר וישמיעו טיעונים במאמץ לסייע לפושע עם האישומים. בדמוקרטיה מותר לדבר ולהכביר מילים, אבל רק ההצבעה קובעת וגם החוקים.

לא בטוח שתהייה הסכמה לצרף בוגד להנהלה הבכירה, אבל לגמרי ברור שהפושע עושה מאמץ נכלולי להזיק לקבוצה שבאה לעזרה. במילים אחרות, יותר חשובה לו טובתו האישית והתחמקות מהרשעה מאשר מצבה הקשה של הדמוקרטיה, וזו בעייה שפוגעת ומסכת את המדינה כולה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- השם עושה רושם. קישור למאמר בשם-בגידה בחזון תביא אסון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן