עבריינות קצת מפריעה לממלכתיות

עבריינות קצת מפריעה לממלכתיות

לרוב האנשים בעולם, גם אם הן נשים, יש כבוד לחוקים, לאחרות ולאחרים, ולכן אין להם ולהן שום סיבוכים משפטיים או אישומים פליליים מביכים.

מי שכן מציית להוראות הכתובות, העתיקות, הקדושות והמפורשות קצת מתקשה להבין שהרב חסדו יצר בעולמו מיגוון רחב של דמויות, וחלקן עברייניות, אנוכיות וכאלה שמצפצפות בחוסר התחשבות על גבולות למטרות אנוכיות.

אנחנו מלמדים ילדות וילדים שהפשע הראשון לכאורה פעם נגרם בגלל קינאה, חמדנות, עלבון, זעם ושנאת אחים. מאז הגילוי המזעזע שבעולמו קיימים גם רשע ופשע, רובנו מנסים לא להיות אלימים או מזיקים, ויש חשש מעונשים, אבל כאמור השוכן במרומים גם יצר חריגים, מורדים, סרבנים וחוטאים. ככה זה בחיים.

למעשה, בעוד שאנו מזדעזעים ממעשיו הפסולים והרעים של קין המקראי לאחיו הבל זיכרונו לברכה, כך לפי תורה, יתכן שהעובדה שאנו בעצם צאצאי מגורשים שאכלו פירות אסורים ורוצח שניסה לברוח מאלוהים מקבלת קצת פחות יחסי ציבור טובים.

כנראה שלא סתם כתוב לנו שבכל דור ודור קמים עלינו לכלותנו, שכן הבעייה האנושית עם שנאה, התנהגות אלימה, העדר שליטה והתעלמות מהמצווה בתורה חוזרת על עצמה, ויש לטפל בה ביד חזקה ובזרוע נטוייה, אחרת כמו כאב שיניים היא רק מחמירה.

ראש הכנופייה העבריינית שמנהלת את המדינה בצורה חסרת אחריות, אנוכית, גזלנית, רודנית, כוחנית, סרבנית ופרועה בזכות הסתה לשנאה וחרדה מתמידה הוא פושע שלא מקיים את חזון המדינה, לא סר מרע, לא עושה טוב ולא מסכים להסדרה. למי שלא עוסק בעבריינות בדרך כלל קצת קשה להבין כזו ההתנהגות נלוזה ופסולה.

ציטוט:

לבני מעידה במשפט נתניהו: “הופתעתי שנתן חופש הצבעה לחוק ישראל היום”
השרה לשעבר מעידה לראשונה במשפט נתניהו על חוק “ישראל היום” והאירועים שהובילו לבחירות 2015. סנגורו של רה”מ ניסה להראות שהיו סיבות אחרות להתפוררות הממשלה דאז, ולבני התייחסה לשיחותיה עם מוזס: “ידע שאני נגד חלוקת העיתון בחינם, לא היה תן וקח”

עד כאן ציטוט.

האמת היא שקצת מוזר לשמוע מפוליטיקאית מנוסה שהיא גם עורכת דין משכילה במקצועה שהיא לכאורה חשה הפתעה כשגילתה לתדהמתה שהעבריין הסידרתי לא רק בגד בשלוש נשים שלהן נתן כתובה חתומה אלא גם בשבועת האמונית למדינה.

מצד שני, אולי היא סברה שתפקיד ממלכתי יאלץ את הפושע להתחשב גם במצב הלאומי ולא רק במעמדו האישי. יתכן שההשערה לא לגמרי התקיימה, אבל זה כנראה רק בגלל שאנשים לא ממש משתנים ועבריינים סידרתיים נותרים זדים שבסוף הופכים לנאשמים המסובכים בפלילים

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- רק האחראי אינו אחראי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן