נאשם פלילי פוגע בביטחון הלאומי

נאשם פלילי פוגע בביטחון הלאומי

הפושע הסידרתי לא מתרשם מהחוק הישראלי, וכנראה מסיבה זו הוא מסובך עד צוואר באופן פלילי וגם חשוד בבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי.

בגלל שעבריין רצה לדרוס ולרמוס את הדמוקרטיה ומוסדותיה במטרה למלט עצמו מהרשעה באה מחאה אזרחית עצומה ומתמידה, והדבר גרם לסכנה למדינה בגלל שאוייבי האומה סברו בטעות שהיא לא תוכל להגן על עצמה בעוצמה.

אגף המודיעין וכל ראשי מערכת הביטחון התאמצו להזהיר ולהתריע שיש סכנה, אבל הפושע בחר לצפצף על ההתראה, לא נקט בפעולה המתאימה ונגרם לאומה אסון נורא.

לאחר פריצת המלחמה נעשו כמה סבבים של השבת בני ערובה ואסירים, ובמבחן התוצאה נעשה ברור שזו הדרך היחידה שהיא יעילה.

הלוחמה העזה ומבצעים מלאי גבורה הצליחו להשיב רק שלושה.

המסקנה די ברורה: עיסקה מביאה תוצאה, והמלחמה העזה והקשה עד עתה לא השיגה את המטרה. דומה שלאחר חודשים רבים של לחימה עצימה המסקנה כבר ברורה- נראה שרק הסכמים מצליחים להשיב חטופות וחטופים הבייתה.

משום מה, ראש הכנופייה לא רצה שלמשלחת הישראלית תהייה סמכות להגיע לעיסקה, כנראה בגלל רצונו לשלוט או חלילה לעכב ולחבל בה.

ציטוט:

המחלוקת בקבינט לפני יציאת המשלחת לקטאר – והאיום של ראש השב”כ.
נתניהו היה החסם העיקרי ליציאת המשלחת ובעיקר חוסר רצונו להעניק לה מרחב אמיתי בשיחות המשא ומתן • סירובו של ראש הממשלה הוביל לדרמה מאחורי הקלעים של יציאת המשלחת • רונן בר הבהיר: לא אטוס אם לא נקבל מנתניהו מרחב תמרון בשיחות •

עד כאן ציטוט.

טוב עשה ראש השב”כ כשהודיע בנימוס שאין בכוונתו להיות בובה בהצגה, וכרגיל, כשניתן לפושע אולטימטום הוא נכנע.

ללא קשר להעדר יכולת עמידה, זגזגנות, עבריינות, כזבנות, אנוכיות ועשיית פוזה, האירוע האחרון גם חושף חוסר מוכנות להגיע לפשרה שתפתור את .הבעייה.

למה ראש הכנופייה מספר למשפחות שהוא לכאורה עושה כל מאמץ להשיב את הבנות והבנים הבייתה אם במציאות הוא לא עוצר את המלחמה ולא רוצה לתת למשלחת סמכות לסגור עיסקה?

חלילה, עם ישראל עוד יגיע למסקנה שראש המדינה כל הזמן משקר לה, ובעיקר חושב על טובתו האישית ולא עליה, על אף שבועת האמונים שניתנה.

סביר שהמדינה תעניש את מי שפוגע בה, בוגד בחזונה לשלום והסדרה ומסובך עד צוואר בכיתבי אשמה כמו גם באחריות לאסון לאומי נורא.

סבלנות היא מעלה חשובה, אבל קצת קשה לשלוט במערכת שלא מאמינה בהנהגה עבריינית וחסרת אחריות שהתמדה מסכנת אותה בצורה חמורה. מסיבה זו סביר שההמתנה להקלה ושינוי בממשלה לא תהייה מאוד ארוכה.

קישור למאמר ב-N12. קישור למאמר בשם- הכנופייה רוצה מלחמה. קישור למאמר בשם- הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה. קישור למאמר בשם- פושע מרושע מרעיב אוכלוסיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן