עבריין סידרתי וביזיון לאומי

עבריין סידרתי וביזיון לאומי

למרבה הצער, מהדיווחים המטרידים נראה שהנאשם הפלילי לכאורה מהווה סיכון למצבה המדיני, הכלכלי והביטחוני, של המדינה שכן בכוונת תחילה הוא רוצה לעצבן את הנשיא האמריקאי וכל זאת לצורך פוליטי אנוכי ונכלולי.

יש סיכוי שמישהו יעצור את הביזיון הלאומי לפני שיבוא אסון נוראי? סך הכל, התערבות בעינייני דמוקרטיה ידידה וציפצוף פומבי על הנשיא חושפים התנהלות גסה עם אופי חוצפני.

ציטוט:

זרעי האסון שנובטים מולנו לאחרונה וגדלים פרא נזרעו ב-2015. זוכרים את הנסיעה ההיא של נתניהו לנאום בפני שני בתי הקונגרס האמריקני, מאחורי גבו של הנשיא אובמה? נתניהו ודרמר סרגו את המהלך הזה בחשאי, בלי לשתף את הממשל האמריקני.

זה היה חסר תקדים: מנהיג זר מגיע לנאום בפני שני בתי הקונגרס בארה”ב, בלי לעדכן את הנשיא, בלי לקבל את ברכת הדרך, תוך כדי ניצול קשרים במפלגה היריבה הראשית ועל מנת לטרפד את המהלך הבינלאומי החשוב ביותר שמוביל אותו נשיא אמריקני מכהן.

לא היה כדבר הזה בדברי ימי אמריקה. התירוץ הרשמי היה מאמץ לשכנע את המחוקקים האמריקנים לא לתמוך בהסכם הגרעין בין איראן למעצמות, שהיה אז בשלבי גיבוש סופיים. אלא שלמאמץ הזה לא היה שום סיכוי מלכתחילה.

עד כאן ציטוט.

סביר שהעולם רוצה שתפסק המלחמה ועימה שפיכות הדם וסבל לעם. אין סיבה לחשוב שעיר הרוסה וחרבה עדיין מהווה סכנה שמצדיקה פשע מלחמה כנגד אוכלוסייה.

לפיכך, אין הרבה סיכוי שאמריקה תחשוב כמו הקיצונים הגזעניים,הסרבניים, האכזרים והלוחמניים שמנהלים את הנאשם בפלילים.

ללא קשר לחוסר התוכלת שבכוונה החצופה, המתריסה והמזיקה, ראש הכנופייה לא מתחשב אלא בדחף שלו לחוש חשוב ובשליטה, אפילו אם זה מסכן את המדינה כולה או מפר שבועת אמונים שניתנה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה נטולת דיעה. במציאות הנאשם משבח, מהלל, מפאר ומרומם את הפושע בעל הרעמה המרשימה שחשוד בבגידה בלי שימוש בכרזה ציבעונית יפה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- לשקר לא תמיד עוזר. קישור למאמר בשם- הכנופייה רוצה מלחמה. קישור למאמר בשם- הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה. קישור למאמר בשם- פושע מרושע מרעיב אוכלוסיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן