אזהרה מנומסת מסכנה גדולה

אזהרה מנומסת מסכנה גדולה

גם למילחמה קשה, הרסנית ונוראה יש חוקים, עד כמה שזה נשמע תמוה ומדהים.

סך הכל, סערת נפש, חרדה, אימה, כאב וזעם הופכים לשינאה שמדרבנת לפעילות אלימה. כשזה קורה רק גיבורים אמיתיים מסוגלים להשאר בשליטה ולפעול בצורה שקולה, שהיא בדרך כלל גם הרבה יותר יעילה בגלל המחשבה תחילה.

ציטוט:

בלינקן סיים את ביקורו: “מבצע רחב ברפיח הוא סכנה לאזרחים”

על עסקה לשחרור חטופים אמר: “הפערים הצטמצמו, אך יש עוד עבודה” • נתניהו על הפעולה ברפיח: “מקווה שנעשה זאת בתמיכה של ארה”ב, אבל אם נצטרך – נעשה זאת לבד”

עד כאן ציטוט.

לפני יותר מעשרים שנה אמריקה סבלה ממתקפת טרור נוראה לאחר שהנשיא הטרי התעלם משלל מיכתבי האזהרה, וניגרם לה אסון מלא יגון ומזעזע.

כתוצאה מהאירוע הרצחני, שלאזרחים בא לגמרי בהפתעה אולי כי המימשל לא גילה להם שקיימת התרעה מודיעינית לסכנה מיידית וברורה, המעצמה הכועסת והכואבת שינסה כוחה ויצאה לכבוש שתי מדינות כדי להפגין עוצמה ולבטא את גודל זעמה.

מאות אלפי ניפגעים נגרמו כתוצאה מהפעילות האלימה, ואפילו מתכנן האירוע לבסוף נמצא ונשלח ללא השהייה לפגוש את אללה.

בישראל התחולל אסון מזעזע כי ראש הכנופייה לא הקשיב לאזהרה שנישלחה יותר מפעם יחידה. ממש כמו שקרה לנשיא אמריקה.

כנראה שהיה לפושע הסידרתי שלנו יותר חשוב לו לממן טרוריסטים רצחניים בעזה ולבצע הפיכה משפטית שפילגה את האומה וגרמה לה סכנה מאשר להגן על המדינה, שכן אולי לדעתו רמיסת הדמוקרטיה הייתה מחלצת אותו מהרשעה בערכאה.

הנשיא האמריקאי הוא דמוקרט ציוני. מייד לאחר האסון הלאומי הוא טס לכאן כדי להביע הזדהות ולהבטיח את שלומו של העם הישראלי.

פרט לאספקת סיוע צבאי, כלכלי ומדיני כבודו הסביר לראש הכנופייה שלא כדאי לחזור על השגיאה שאמריקה עשתה כאשר פעלה מתוך תחושת זעם ורצון בנקמה.

פגיעה באזרחים ובבילתי מעורבים היא פשע מלחמה, ולא כדאי להוסיף שמן למדורה.

למרבה הצער, הפושע לא מכבד חוקים, הסכמים או חברים בהם אנו תלויים. מעשיו מעידים שהוא שוב ושוב פועל למען צרכים אנוכיים או פוליטיים ולא ממש מתחשב בשבועת האמונים.

במקום להסכים לבקשת האמריקאים הוא החליט לעשות פוזה קשוחה לצופים, וסיפר שלכאורה אין לנו צורך בתמיכה בידידים שמספקים לנו חימושים.

חלילה, הפושע יסרב לעשות הסכמים מצילי חיים, יצפצף על בקשת חברים ויתעקש לבצע פשעי מלחמה בינלאומיים שיפגעו באזרחים, יהייה לו קשה לספר לשופטות ולשופטים שהוא לא היה מודע לדברים, שהרי הם פורסמו ברבים.

האמריקאים מבקשים שישראל תימנע מפגיעה באזרחים ומהסתבכות בפשעים חמורים. אם ראש הכנופייה יראה במעשיו העברייניים שהוא לא מתחשב בחוקים יהייה בילתי אפשרי להאשים אחרים, שאצלו זה מינהג מאז שנים.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- נאשם פלילי פוגע בביטחון הלאומי. קישור למאמר בשם- הכנופייה רוצה מלחמה. קישור למאמר בשם- הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה. קישור למאמר בשם- פושע מרושע מרעיב אוכלוסיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן