המורשעת הלקוייה מסבירה את הבעייה

המורשעת הלקוייה מסבירה את הבעייה

מורשעת לקוייה כביכול אחראית לפיטורי המסביר הלאומי הנחמד עם המבטא הבריטי והפירסום העולמי, והיא זו שלכאורה מנהלת ביד רמה את המבעיר הסידרתי, שהוא נאשם פלילי שגם אחראי לאסון נוראי.

למעשה, יתכן שגם הרעיון הנפלא לצרף גזען עברייני, מרדני וקיצוני לממשלה היה רעיון שעלה במוחה של אימו של יורש העצר הפרוע שנוהג להסתבך בערכאה. בכל מיקרה, כבר פורסם שאין מינויים בכירים ללא אישורה.

ציטוט:

העולם שכח מהטבח: “המצב בדעת הקהל הבינלאומית אף פעם לא היה גרוע יותר”
בממשלה מודים שגילויי התמיכה בישראל נעלמו כמעט לחלוטין, וחזית ההסברה הוזנחה: “הפקרות. עד שהיה דובר מחונן כמו אילון לוי, תפרו לו תיק ושלחו אותו הביתה”.

ציטוט:

פרסום ראשון: שרה נתניהו דורשת להדיח את הדובר במערך ההסברה – כי היה פעיל במחאות קפלן.

עד כאן ציטוט.

הדבר המוזר שמתואר תורם לחזון הלאומי? מי בכלל בחר בדיילת עבריינית עם קשיי שליטה והרגלי שתייה לנהל את עינייני האומה שכבר מספיק סבלה?

אולי המדינה קצת תשרף, כך פעם צרחה המ-ש-כ-י-ל-ה ברוב זעמה הגולש והמבעבע, אבל לא נראה שהפושע יעבור לבלות בוילה בגולה לתקופת הפנסיה אלא כנראה יורשע ויוכנס לתא במתקן כליאה.

אולי כדאי להכין מיזוודה עם פיג’מה, לבנים ומברשת שיניים כבר עתה.

הבעייה הלאומית כלל אינה בהסברה אלא בליקויים החמורים שבהנהלה. סך הכל, די קשה להסביר פשע מלחמה, סרבנות לפשרה או פגיעה נוראה באוכלוסייה שלא מהווה סכנה.

בקיצור, לא ההסברה היא הבעייה אלא הפשעים והחטאים שביצע ראש הכנופייה, והוא סיבך את כל המדינה.

אומנם, המורשעת הלקוייה כרגע אינה נאשמת בשלל כיתבי אשמה ובאחריות לאסון לאומי נורא, אבל ידוע שמאחרי כל גבר מצליח שמסובך בערכאה עומדת פושעת שסייעה. חוץ מזה, על רוב ההאשמות שמצאו ויתרו לה כנראה בגלל קשרים בהנהלה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הבעייה אינה ההסברה אלא הפשע. קישור למאמר בשם- האחראי הוא פושע סידרתי, קישור למאמר בשם- הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה. קישור למאמר בשם- פושע מרושע מרעיב אוכלוסיה. קישור למאמר בשם- עבריין גזען בשירות פושע מסוכן.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן