בדמוקרטיה שיוויון הוא עיקר הרעיון

בדמוקרטיה שיוויון הוא עיקר הרעיון

יתכן שחברי הכנופייה העבריינית יאשרו תוכנית חוצפנית ונכלולית שמאפשרת לקבוצה בדלנית שאינה ציונית או דמוקרטית רשות להתעלם מהחובה לכבד את החוק במדינה העברית.

למרבה הצער, הלעיל אינו תחילתה של בדיחה עגמומית אלא בעצם תיאור המציאות העכשווית.

ציטוט:

בלי חובת גיוס, בלי סנקציות: זו טיוטת חוק הפטור מגיוס שתובא לאישור הממשלה.
נחשפת לראשונה טיוטת ההצעה שמתכוונים נתניהו ושרים בליכוד לקדם: היא לא תכלול את היעדים לחוק הגיוס, שעליו מתעקשים הדוחפים לשוויון בנטל, לא מפורט בה מהי מכסת המתגייסים המיועדת, והפטור יינתן מגיל 35. לטענת גורמים שונים, הטיוטה גם לא נותנת מענה לצורכי כוח האדם המיידים של צה”ל.

עד כאן ציוט.

סביר שאנשים הגונים, ערכיים וישרים שהצטרפו לממשלה במטרה לסייע למדינת היהודים יתנגדו למזימה הערמומית, שכן היא לא ממש תורמת לדמוקרטיה הישראלית. למעשה, החוק שלכאורה יוצע מהווה בגידה בחזון לציון, זה שכולל ביטחון, חתירה לשלום ושיוויון.

בעברית קלה, ההצעה שפורסמה היא מתכון בטוח לאסון מלא המולה, עימותים ושאון. במקום לפעול למען פשרה, אחדות והבנה אולי למישהו יש עיניין ליצור כאן מהומה בכוונה, או שזו רק רמייה עבריינית קטנה בגלל סחיטה כשרה?

כידוע למי שיודעת ויודע, עיקר הרעיון בדמוקרטיה הוא שיוויון. למעשה, המאמינים משוכנעים שמי שלכאורה ברא את הכל הוא האל העליון, וגם בפניו כולנו שווים, מגדול ועד קטון, בין אם צדיק או ביריון.

בלי שיש שיוויון בקהילה אי אפשר לקרוא לה דמוקרטיה. ההחלטה השגוייה של מי שבקול נרגש הקריא את המגילה בעמידה לתת פטור לכמה למדנים שפחדו להתגייס להגנת האומה צריכה לבוא על תיקונה. סך הכל, כבר עברו לפחות שבעים שנה מאז נעשתה השגיאה, בחופזה לצורכי פוליטיקה.

רק בספרים עתידניים ישנים והזויים מתוארים מישטרים רודניים שמהנדסים את דעתם של אנשים או שולטים בהם באמצעים כוחניים. במציאות אין דבר כזה- שווים וקצת יותר שווים. כתוב בתורה- ששת ימים תעבוד, ו- לא תחמוד. חשוב שלפחות כלפי החוק הקדוש הסחטנים המשתמטים שמתחזים למאמינים כשרים יפגינו כבוד.

בלי שיוויון יש נטל, ואת התקלה הזו צריך לבטל. אם כתוב- בזיעת אפיך תאכל לחם אין למילים פירוש שטוען שיש חובה להתבטל בצל.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- משיח בא ונקבר באמריקה? מאמר בשם- איומים משמחים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן