דיפלומטיה קשוחה מחוסר ברירה

דיפלומטיה קשוחה מחוסר ברירה

למרבה הצער, יש אפשרות שהנשיא האמריקאי בקרוב יגלה לכולם שהנאשם הפלילי שלנו אחראי לפשע מלחמה נוראי. סך הכל, על אף ההתחייבות לכבד את החוק הבינלאומי לרצועת עזה לא הגיע מספיק סיוע הומניטארי.

האשמה פומבית בהרעבת עם ותמונות של האסון האזרחי שנגרם מאוד יזעזעו את העולם. יתכן מאוד שהסרבנות להפסקת הלוחמה לצורכי פוליטיקה והעדר מוכנות להסדרה, שהיא חזונה הרשמי של המדינה, גם יזכו לחשיפה מביכה.

ציוטוט:

בכיר בממשל ביידן: תהיה החמרה ברטוריקה של הנשיא, יש תסכול אדיר מנתניהו.
בכירים בוושינגטון צופים החמרה בדברי ביידן נגד נתניהו והממשלה, אך מדגישים שלא תהיה פגיעה במשלוחי הנשק. במקביל, ארה”ב תמשיך ללחוץ על חמאס להתגמש ואף תציב דד-ליין, למרות שהבכיר בטוח: “נתניהו ידחה גם הצעה נגדית”. רה”מ השיב למתקפת ביידן: “הוא טועה, המדיניות שלי נתמכת על ידי רוב המדינה”

עד כאן ציטוט.

יכול להיות שכל מי שהיה מעורב בקריאות למניעות סיוע או עשה פעולות שיפריעו להעברת מזון לאוכלוסיה אומללה ועקורה יזומן לתת תשובה בבית משפט. מי שיפחד, יתמרד ולא יגיע מייד יהפוך לעבריין נמלט.

אין באמת צורך לחשוש או לחוש חרדה לאומית ממה שבא. כנראה שרק מי שאחראי לפשע יחשף לפרהסיה, יזומן לערכאה ויזכה בפירסומת מאוד מביכה.

למרבה המזל, כבוד הנשיא האמריקאי הנוכחי הוא אדם מוסרי, הגיוני ואחראי. חוץ מזה הוא גם דמוקרט ציוני. דומה שסוף סוף הוא הבין שצריך להתמודד יותר בנחישות עם הכנופייה העבריינית שפושע סידרתי בראשה, אבל בגלל אהדתו לעם היהודי אין לו כוונה להזיק למדינה שכבר מספיק סבלה.

היה טוב אילו מערכת החוק המקומית הייתה מזדרזת לטפל בבעייה בצורה נחושה וללא השהייה, אחרת העולם חלילה יחשוב שמעללי הכנופייה העבריינית מקובלים על שומרי הסף של הדמוקרטיה.

לסיכום, קיבלנו התרעה דיפלומטית מנומסת שבעתיד הקרוב נשיא אמריקה כנראה יתחיל להסביר לעולם מה הבעייה ומי אחראי לה, כאילו שהוא לא ראה. סביר שהדבר ישמע די רע, ובטח יצור בהלה, חלחלה וחרדה קיומית עזה בקיסריה.

מה לעשות. ככה זה בחיים, לפעמים באים עונשים, וזה נכון במיוחד אם כל הזמן חוטאים, טועים, מצפצפים על חוקים, מסתכסכים עם חברים וגורמים נזקים חמורים לאחרים.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא רק מכונה ולכן אי אפשר להאמין לה. במציאות, הפושע כבר אומנם זומן כנאשם לערכאה לדון בהאשמה הראשנה בסידרה הארוכה, אבל הוא עדיין לא עמד להאזין לקריאת ההרשעה. סבלנות היא מעלה חשובה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- פושעים מקבלים מסרים חשובים. קישור למאמר בשם- נשיא ציוני, פושע סידרתי ונזק לאומי. קישור למאמר בשם- הנוכל מזיק לישראל. קישור למאמר בשם- הצנחת סיוע חושפת פשע מלחמה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן