פושעים מקבלים מסרים חשובים

פושעים מקבלים מסרים חשובים

עם פושעים, ביריונים, עבריינים וחוטאים סידרתיים צריך לדבר בשפה שהם מבינים.

למעשה, הרשעים האנוכיים לא ממש מתרשמים מהסכמים, חוקים או חוזים חתומים ועושים מה שהם רוצים.
הנשיא של האמריקאים אינו רק דמוקרט ציוני שמאוד מסייע לביטחון מדינת היהודים אלא גם עורך דין שמבין בטיבעם של אנשים.

לאור האמור לעיל, סביר להניח שהוא קלט שדיבורים, הסברים ודיונים לא ממש מזיזים לפושעים אנוכיים וכוחניים. מה לעשות, ככה זה בחיים.לפעמים צריך להשתמש באמצעים קצת פחות דיפלומטיים כדי שגם סרבנים מרדניים ונכלוליים יבינו את המסרים ויפסיקו לבצע פשעים מזיקים.

חלילה, המימשל האמריקאי לא יזנח את העם הישראלי, אבל כבר לגמרי ברור שלכבוד הנשיא נמאס מהפושע הכזבני שמסית את המדינה מחזונה המקורי לצורך אישי, דבר שגורם לסיכון לאומי משמעותי.
ציטוט:

שינוי הכיוון של ביידן.
נשיא ארה”ב ביקר לראשונה בקולו באופן חריף כל כך את ממשלת ישראל והעומד בראשה • אחרי שיועציו דחקו בו להביע ביקורת פומבית בעבר, כעת הבין כנראה שכבר אין לו ברירה • התסכול מהתנהלות הממשלה, הביקורת האישית על נתניהו – וההקשר הפוליטי: למה כדאי לשים לב בריאיון של ביידן.

עד כאן ציטוט.

הנאשם גרם לפשע מלחמה שכן העולם כולו רואה הרעבת עם. גם די ברור שעד עתה המלחמה לא הצליחה לנטרל את כל הסכנה ושהחטופות והחטופים לא שבו הבייתה.

הסדרה אזורית היא חלק מחזון המדינה העברית. עבריינות, גזענות, אלימות וסרבנות לממש את מטרותיה של האומה גורמות להתמשכות הסבל, וגם מונעות קיום מיצוות פידיון שבויים שזה עוד פשע שיוצר בעייה.

במבחן התוצאה, הפושע מאוד הזיק לאומה במשך תקופה יותר מידי ארוכה.

הסתה שלא נמנעה אלא לובתה גרמה לרצח נורא שהסיט את האומה מדרכה. במשמרת שלו בשררה אירעו אסונות נוראיים אפילו שהייתה התרעה, ובמדינה אין ביטחון, אין שיוויון וגם אין הסדרה בשכונה.

יורש היצר הפרוע שנוהג להסתבך עם החוקים ולהפריח כזבים ארסיים, וגם שותפים נאמנים שמסייעים לפושע עם האישומים, הוציאו הרבה הודעות גסות, מתוזמרות, מביכות ומרושעות בניסיון להלבין פנים ברבים למי שמאוד עוזר למדינת היהודים כבר הרבה שנים.

אולי זה לא מפליא שקצת נמאס לכבוד הנשיא. סך הכל, הוא מנסה להרגיע את המצב, לעזור לנו באופו ביטחוני, מדיני וכלכלי, ומתאמץ לקדם את חזוננו הלאומי למען שלום אזורי, ובאותו זמן הפושע הסידרתי מחבל, מפריע, מכזב, מפר הבטחות ונוהג באופן כפוי טובה, אנוכי, לא חוקי וסרבני.

מעכשיו, כנראה שלא רק רוב העם הישראלי יביע סלידה, מיאוס וחוסר אהדה כלפי העבריין הסידרתי. הכזבן הנכלולי כנראה ינסה לדחות את קיצו הפוליטי, אבל לא בטוח שסופו לא יהייה במתקן כליאה ציבורי. סך הכל, שלל אישומים פליליים, אחריות לאסונות נוראיים והרעבת עם הם פשעים מאוד חמורים.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה נטולת דיעה משל עצמה ולכן אי אפשר להאמין לה. במציאות הפושע לא נמלט מטביעה בדוגית קטנה אל עבר השקיעה אלא מוקף באבטחה חמושה, ומיקומו ידוע.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- נשיא ציוני, פושע סידרתי ונזק לאומי. קישור למאמר בשם- הנוכל מזיק לישראל. קישור למאמר בשם- הצנחת סיוע חושפת פשע מלחמה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “פושעים מקבלים מסרים חשובים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן