נשיא ציוני, פושע סידרתי ונזק לאומי

נשיא ציוני, פושע סידרתי ונזק לאומי

לפי דבריו ומעשיו הנשיא האמריקאי הוא כנראה דמוקרט ציוני. לעומתו, הפושע המקומי הוא נאשם פלילי, זגזגן הססני, עבריין סידרתי, סרבן חרדתי וכזבן נכלולי.

למרבה הצער, המצב המשונה הזה גורם לנזק לאומי שמאיים על החזון המדיני לביטחון, שיוויון והסדר אזורי.

ציטוט:

ביידן: נתניהו גורם לישראל יותר נזק מתועלת. פעולה ברפיח – קו אדום.
נשיא ארה”ב אמר בריאיון כי הוא מעוניין לשוב ולנאום בכנסת, ותקף בחריפות את נתניהו: “יש לו זכות להגן על ישראל, אבל אי אפשר להרוג עוד 30,000 פלסטינים כשרודפים אחרי חמאס”. כשנשאל אם פעולה ברפיח תהווה קו אדום השיב ביידן בחיוב, אך אחר כך הבהיר: “לעולם לא אפסיק לסייע צבאית לישראל”

עד כאן ציטוט.

במשך הרבה שנים נעשה מאמץ טרחני להסביר לציבור הישראלי שנואף סידרתי שבוגד בשלוש נשים על אף חתימה על חוזים מקודשים עשוי לגרום נזקים גם לאחרים למען צרכים אנוכיים.

מה אפשר לומר? הרבה מאמרים בחרוזים עם איורים הועלו לעיון ברבים, אבל לא בטוח שהם ממש השפיעו על כל המפקפקים, האדישים והמלגלגים, או הזיזו הרים.

כנראה שכדי לסייע למאמץ להעביר מסרים חשובים, העבריין הסידרתי סיבך עצמו עד צוואר בשלל תיקים פלילים, וגם התנדב להיות אחראי לכמה מחדלים לאומיים מזעזעים שנחקרים.

פרט לסיוע שסיפק הנאשם בעזרת מעשיו הפסולים כדי להדגים את הפגם שלו לכולם, גם הנשיא האמריקאי התגייס לאחרונה להסביר את הבעייה לעם. נו, טוב. בכוחות משותפים היום כבר לגמרי ברור שהפושע גורם נזקים חמורים ומסוכנים.

למעשה, הכנופייה העבריינית מורדת בחזון הדמוקרטיה הישראלית. היא מסרבת להסדרה אזורית, מאמינה בגישה גזענית, רודנית וכוחנית, היא גם אינה שיוויונית או מוסרית, וזו בעייה רצינית.

צריך להודות לכבוד הנשיא האמריקאי על עזרתו הרבה ותמיכתו המתמידה בעם היהודי. חוץ מזה, יפה מצידו גם לתת סיוע משמעותי למאמץ להסביר לציבור הישראלי את מה שאולי עד עתה ועל אף שלל ההסברים לא היה לגמרי ברור: הפושע הסידרתי גורם למדינה נזק לאומי, ביטחוני, מדיני וכלכלי, וזאת כנראה לצורך אנוכי, כדי לברוח מהרשעה וישיבה בתא אפלולי.

יורש היצר הפרוע והמורשע הפריח עלבונות אישיים וילדותיים כנגד נשיא אמריקה שמאוד עזר למדינה, למצבה וביטחונה. אביו הפושע תמך בגלוי ביריבו הפוליטי, שהוא עבריין חמדני שגם חשוד בבגידה בעם האמריקאי. אם זה המצב, מה הפלא שכבוד הנשיא מגלה לעם הישראלי שהנאשם הפלילי גורם למדינה נזק משמעותי?

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת בינה כתבתנו, שהיא בעצם רק מכונה נטולת דיעה. במציאות, לכבוד הנשיא יש הרבה יותר עוצמה מאשר אקדח קטן בחגורה. האיש באמת נחוש, ולא נראה שהוא מפחד להתמודד עם פשע ורשע.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הנוכל מזיק לישראל. קישור למאמר בשם- הצנחת סיוע חושפת פשע מלחמה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן